جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۲۰۴
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: نقشه این استان همراه با طول مسیرهای جاده‌ای در کنار استقرار نیروهای امدادی در جاده‌ها نصب شود.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای ترافیک استان بوشهر با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی به استان اظهار کرد: در چند روز گذشته سفر به استان بوشهر افزایش قابل توجهی یافته است که باید همه راهکارهای لازم برای ارتقا ایمنی جاده‌ها و جلوگیری از حوادث ارائه شود.

 وی بر تدوین نقشه استان بوشهر و نصب در محورهای مواصلاتی استان تأکید کرد و گفت: نقشه استان بوشهر همراه با طول مسیرهای جاده‌ای در کنار استقرار نیروهای امدادی در جاده‌ها نصب شود.

 استاندار بوشهر افزایش تردد گشت‌های پلیس راه در محورها را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: برای جلوگیری از تصادفات باید گشت‌های پلیس به صورت محسوس و نامحسوس افزایش یابد و با رانندگان پر تخلف برخورد قاطع شود.

 محمدی‌زاده خدمات شبانه‌روزی اورژانس در جاده‌ها و شهرها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: باید برای پیشگیری از تصادفات، افسران پلیس با حضور در صدا و سیما تذکرات لازم به مسافران و رانندگان ارائه دهند.

 وی گشت‌های سیار امدادی در شهرها و جاده‌های استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: استقرار بالگرد در محورهای مختلف برای استفاده در مواقع ضروری مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

 استاندار بوشهر با اشاره به دستورات ویژه رئیس جمهور به‌منظور کاهش سوانح و تصادفات گفت: برای ایمن‌سازی سفرهای نوروزی و کاهش سوانح و تصادفات تحقق دستورات ویژه‌ رئیس جمهور در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر