شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۲۷۴
دوشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: استاندار بوشهرگفت: نوروز نوید زندگی جدید و بهترین فرصت برای تازه‌تر شدن تفکر و نو شدن اندیشه است و سال نو نماد امید، پویایی و سرزندگی است.

به گزارش فکرشهر، احمد محمدی زاده روز دوشنبه با صدور پیام نوروزی با اشاره به رخدادهای سال ۱۴۰۰ اعلام کرد: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب ارزشمند و  به جای مردم در سال ۱۴۰۰ مسیر آینده کشور را روشن تر و مردم را امیدوارتر از همیشه کرد.

وی افزود: سال ۱۴۰۰ سالی پر فراز و نشیب برای ایران اسلامی و استان بوشهر بود و با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان و گسترش ویروس کرونا،اما با همدلی، اتحاد و با تلاش مردم و مسئولان، شاهد موفقیت‌های بزرگی بودیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در چند ماهی که از دولت سیزدهم می‌گذرد، اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای رفاه و آسایش مردم به ویژه قشر ضعیف انجام شد و به حول و قوه الهی با شروع سال جدید، این روند با شتاب بیشتری تداوم خواهد داشت.

محمدی زاده ادامه داد: سال ۱۴۰۰ در واقع پایان یک قرن برای مردم ایران بود و سال جدید نیز آغاز قرن پانزدهم خواهد بود که امید می‌رود شاهد موفقیت روزافزون ایران اسلامی و استان عزیز بوشهر در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باشیم و لبخند رضایت بر لبان مردم بنشیند.

وی افزود: همزمان با بهار طبیعت باید دستور موکد اسلام در زمینه "صله رحم" را زنده کنیم و با دید و بازدید و دیدار با اقوام و خویشاوندان و دوستان، دوستی و محبت را فرهنگ‌سازی کنیم.

محمدی زاده گفت: امید می‌رود سال جدید و قرن جدید، همراه  با موفقیت بیشتر برای مردم غیور، ولایت‌مدار و شهیدپرور استان بوشهر باشد و هر روز بیشتر از قبل در مسیر موفقیت گام برداریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر