جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۲۸۴
دوشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۷

فکرشهر: حضور در گلزار شهدا، دیدار با مرزبانان، آتشنشانان، پاکبانان، اورژانس، پلیس، پدافند و بازدید از صدا و سیمای بوشهر برنامه‌های امام جمعه بوشهر در شب عید بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، شامگاه یکشنبه همزمان با تحویل سال ۱۴۰۱، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در گلزار شهدای بهشت صادق شهر بوشهر حضور پیدا کرد و لحظه تحویل سال جدید را در جوار قبور مطهر شهدا و خانواده‌های آنها گذراند.

آیت الله صفایی بوشهری در گلزار شهدای بوشهر ابتدا به تماشای سخنان رهبر معظم انقلاب و پیام نوروزی ایشان که از تلویزیون پخش می‌شد نشست، سپس ضمن زیارت قبور شهدا و نثار فاتحه، با حضور در بین مردم و خانواده شهدا، در فضایی صمیمانه سال جدید را به آنان تبریک گفت.

سپس در شب عید در حالی که همه سعی می‌کنند صله رحم را در کنار بزرگترها و خانواده خود به جای آورند، آیت الله صفایی بوشهری به صورت سرزده در اقدامی پسندیده به دیدار کسانی رفت که به دلیل شرایط خاص یا کاری نمی‌توانند این شب به یاد ماندنی را در کنار اعضای خانواده خود باشند.

دیدار با مرزبانان پایگاه دریابانی اسکله جفره، بازدید و دیدار با کارکنان کلانتری ۱۲، دیدار با کارکنان آتشنشانی، پاکبانان، اورژانس، بازدید از صدا و سیمای مرکز بوشهر و دیدار با کارکنان آن و حضور سرزده در ویژه برنامه شب عید و دیدار با کارکنان پدافند، دیدارهایی بود که نماینده رهبر انقلاب استان برای سپری کردن شب عید خود در کنار آنها انتخاب کرده بود.

در این دیدارها که تا پاسی از شب به طول انجامید، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن عرض تبریک سال جدید و خسته نباشید، با اهدا شاخه گل و هدایایی از آنها تقدیر کرد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر