پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: پارسال 9 هزار و 654 تن محصولات کشاورزی این استان به خارج از کشور صادر شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالرسول بهنام راد روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: این محصولات صادراتی شامل خرما، ماهی و میگو است که از سوی 18 واحد تولیدی به کشورهای هدف صادر شده اند. \n\nوی اضافه کرد: ارزش این میزان صادرات معادل 16 میلیون و 707هزار و 50 دلار است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 10 درصد رشد نشان می دهد.
کد خبر: ۱۰۹۴۳
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

فکرشهر: معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: پارسال 9 هزار و 654 تن محصولات کشاورزی این استان به خارج از کشور صادر شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالرسول بهنام راد روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: این محصولات صادراتی شامل خرما، ماهی و میگو است که از سوی 18 واحد تولیدی به کشورهای هدف صادر شده اند. 

\n\n

وی اضافه کرد: ارزش این میزان صادرات معادل 16 میلیون و 707هزار و 50 دلار است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 10 درصد رشد نشان می دهد.

\n\n

بهنام راد اضافه کرد: هم اکنون 22 واحد تولیدی بسته بندی خرما، ماهی و میگو با وجود مشکلات متعدد در استان بوشهر فعال هستند.

\n\n

وی نبود نقدینگی، پایین بودن توان مالی در واحدهای بسته بندی و نوسانات بازارهای بین المللی را از مشکلات عمده واحدهای تولیدی در استان بوشهر عنوان کرد.

\n\n

بهنام راد اضافه کرد: در صورت حل مشکلات واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی می توان محصولات بیشتری را بسته بندی و به خارج از کشور صادر کرد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر