سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۴۴۹
چهارشنبه ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

فکرشهر: وزیر راه و شهرسازی از توسعه‌های راه‌های عسلویه خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، زیرساخت‌های راه و مسکن در جنوب استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، رستم قاسمی عصر چهارشنبه در نشست با رئیس شورای اسلامی شهر شهر عسلویه اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی در زمینه‌های مختلف است.

وی توسعه زیرساخت‌های راه و مسکن در جنوب استان بوشهر را یک اولویت دانست و اضافه کرد: در این راستا برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در ارتباط با ساخت شهرک نایبند در چاه مبارک خاطرنشان کرد: با توجه به مخالفت مردم چاه مبارک با استقرار شهرک نایبند قول مطالعه مجدد جانمایی این شهرک را دادند.

رئیس شورای شهرستان عسلویه نیز اظهار داشت: تسریع در ساخت بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان عسلویه یکی از خواسته‌های مردم است که باید دنبال شود.

بوهندی نجفی ادامه داد: سال گذشته هیئت دولت ساخت بیمارستان ١١٠ تختخوابی برای شهرستان عسلویه مصوب کرد که هنوز عملیات اجرایی پروژه شروع نشده است.

وزیر راه با اشاره به اختصاص اعتبار این طرح، دستور پیگیری و شروع به کار آن را به زیر مجموعه‌های خود داد.

همچنین در این دیدار رئیس شورای شهرستان عسلویه با اشاره به حوادث جاده‌ای خواستار تکمیل بزرگراه بندو-بزباز شد که وزیر راه اظهار داشت: پیمانکار بزرگراه بزباز-بندو نیز در آینده نزدیک مشخص و شروع به کار خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر