پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۴۷۴
پنجشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

فکرشهر: معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به سپری شدن زمستان بدون قطعی گاز گفت: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد افزایش صادرات نفت و فروش گاز کشور هستیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، مجید چگنی صبح پنجشنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای در راستای تأمین گاز در کشور داشتیم و خوشبختانه در زمستان امسال قطعی گاز در کشور نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه فروش ال‌پی‌جی در سال ۱۴۰۰ شاهد افزایش هستیم خاطرنشان کرد: درآمدهای صادرات گاز نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته است.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه در زمینه سوآپ گاز نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است ادامه داد: با تقویت روابط شاهد بهبود وضعیت سوآپ گاز ایران هستیم.

وی با اشاره به اینکه فشار گاز در شمال شرق کشور ضعیف است بیان کرد: با برقراری سوآپ گاز شاهد رفع افت فشار گاز هستیم که زمینه بهره‌مندی بهتر مردم این مناطق از نعمت گاز را فراهم کرده است.

چگینی عملکرد دولت سیزدهم در حوزه نفت و گاز را نسبت به دولت قبل بهتر دانست و افزود: فروش نفت کشور هم افزایش یافته است و شاهد بهبود وضعیت نسبت به گذشته هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر