جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان از افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره کوثر کنگان تا یک ماه آینده خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد بحرینی‌نژاد بعد از ظهر امروز در بازدید مسئولان از تأسیسات ورزشی و پروژه‌های در دست اجرای اداره ورزش و جوانان این شهرستان، اظهار داشت: توجه به ورزش و تفریحات سالم از برنامه‌های مهم مسئولان است و امیدوار هستیم با تلاش مضاعف به اهداف مورد نظر برسیم.\n\nوی افزود: کنگان از ظرفیت‌های مهم ورزشی برخوردار است و ورزشکاران این شهرستان در عرصه‌های مختلف استانی و کشوری حضوری موثر داشته و دارند.
کد خبر: ۱۰۹۵۰
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان از افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره کوثر کنگان تا یک ماه آینده خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد بحرینی‌نژاد بعد از ظهر امروز در بازدید مسئولان از تأسیسات ورزشی و پروژه‌های در دست اجرای اداره ورزش و جوانان این شهرستان، اظهار داشت: توجه به ورزش و تفریحات سالم از برنامه‌های مهم مسئولان است و امیدوار هستیم با تلاش مضاعف به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

وی افزود: کنگان از ظرفیت‌های مهم ورزشی برخوردار است و ورزشکاران این شهرستان در عرصه‌های مختلف استانی و کشوری حضوری موثر داشته و دارند.

\n\n

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان ضمن تقدیر از حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و سایر مسئولان کنگان اظهار امیدواری کرد که ورزش شهرستان رو به توسعه در حرکت است.

\n\n

بحرینی‌نژاد از افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره کوثر کنگان تا یک ماه آینده خبر داد و خاطر نشان کرد: با همکاری شهرداری کنگان نسبت به تسطیح زمین پشت این ورزشگاه تا پایان اردیبهشت ماه اقدام می‌شود و با نصب کف پوش جدید و تعمیر سیستم روشنایی و سرمایشی سالن کوثر شهر کنگان به اتمام خواهد رسید و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

\n\n

وی یادآور شد: با بررسی‌های انجام شده، عدم پرداخت بیمه کارگران شاغل در اداره ورزش جوانان، جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغاتی در ورودی اداره و جابه جایی ایستگاه تاکسی‌های برون شهری از دغدغه‌های مهم ورزش و جوانان کنگان است که امیدوارم رسیدگی شود.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر