پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۵۰۷
پنجشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: معاون امور عمرانی استانداری بوشهر حجم ورود مسافران به شهر بوشهر در شب گذشته را بسیار بالا اعلام کرد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمد هادی رستمیان صبح امروز در نشست با سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: در شب گذشته علاوه بر اماکن اقامتی، هتل ها، مهمانسرا‌ها و پایگاه‌های نوروزی، درب‌های امام زاده محمد باقر و امامزاده قاسم هم بر روی مسافران باز شد.

وی افزود: از ۲۵ اسفند تاکنون ۱۱۶ پرواز در فرودگاه بوشهر صورت گرفته که ۱۱ هزار و ۲۵۵ نفر مسافر به صورت هوایی جابجا شده است.

رستمیان امکانات بومگردی را از دیگر اقدامات نوروزی استان نام برد و گفت: در ۲۷ روستا در استان امکانات بومگردی ایجاد شده که در این چند روز مورد استقبال تعداد قابل توجهی مسافر قرار گرفته است.

وی با توجه به اینکه برخی شرکت‌ها و بخش‌های خصوصی بوسیله اتوبوس‌های غیر استاندارد اقدام به جابجایی مسافر کرده اند از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان خواست وضعیت فنی اتوبوس‌ها را دقیق بررسی و مانع تردد اتوبوس‌های فاقد استاندارد شوند.

رستمیان در پایان با توجه به وضعیت نارنجی هواشناسی بوشهر از شهرداری و دریابانی خواست از سوار شدن مسافران محترم به قایق‌های تفریحی جلوگیری کرده و مسافران نیز از سوار شدن به قایق‌ها پرهیز کنند و سعی کنند با رعایت اصول ایمنی در کنار سواحل از دریای خلیج فارس لذت ببرند و با خاطره خوبی استان بوشهر را ترک کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر