جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۵۷۰
جمعه ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از وضعیت نگران‌کننده شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر هستند.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی‌زاده اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان  بستری شده‌اند که تست کرونای ۳ نفر از مثبت اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی، ۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارتد.

دکتر ملکی‌زاده اظهار داشت: امروز ۱ نفر از هم استانی‌ها بر اثر بیماری کرونا فوت شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۲۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۲ مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

تا کنون ۲۱۴۸ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان  به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند و  ۱۰۳۳۳۷  نفر هم به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۵ فرورین ۱۴۰۱/ ۵۲ فوتی در شبانه روز گذشته 

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۱۵۳۰ بیمار جدید کووید۱۹ شناسایی شده و ۵۲ بیمار جان باختند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد از روزگذشته تا امروز ۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۰۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۴۰۷ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۹۱۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۸۴۶ هزار و ۲۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۱۷۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

براین اساس تا کنون ۴۹ میلیون و ۵۳ هزار و ۳۱۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر