چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۶۰۲
جمعه ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: نماینده دشتستان گفت: وجود دولت آیت الله رئیسی را فرصتی برای تغییر وضعیت موجود می دانیم و باید تلاش کنیم که امید مردم را در این دولت بازگردانیم و بدنه اجتماعی جریان انقلابی را با کارهای امیدآفرین تقویت کنیم.

به گزارش فکرشهر از دفتر نماینده، ابراهیم رضایی در نشست پرسش و پاسخ با جمعی از جوانان انقلابی این شهرستان در پاسخ به برخی انتقادات درباره بلاتکلیفی دشتستان، اظهار داشت: با این وجود که ما به دنبال امیدآفرینی هستیم اما مردم دشتستان گلایه دارند، دشتستان بلاتکلیف است و مقصر این بلاتکلیفی شخص استاندار است. استاندار متأثر از حلقه پرحاشیه اطرافش در حق مردم بزرگ دشتستان جفا کرده و به جای حل مشکلات، به دنبال کار سیاسی و سیاسی کاری در این شهرستان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: ما با کسی تعارف نداریم و تلاش می‌کنیم که این روند اشتباه را اصلاح کنیم تا به پای دولت جدید و جریان انقلابی نوشته نشود.

قابل ذکر است که در حالی که همه شهرستان‌های استان بوشهر از ماه‌ها پیش فرماندار خود را شناخته اند فرمانداری بزرگترین شهرستان استان با سرپرست اداره می شود و بسیاری از ادارات این شهرستان بلاتکلیف مانده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر