پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل حمل ونقل و راهداری استان بوشهر:
کد خبر: ۱۰۹۶۲۲
شنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

فکرشهر: مدیر کل حمل ونقل و راهداری استان بوشهر گفت: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ همزمان با آغاز طرح نوروزی راهداری تا روز جمعه پنجم فروردین ۱۴۰۱، ۵۰۰ هزار و ۷۲ خودرو مسافر نوروزی از محورهای ارتباطی مختلف وارد این استان شده است.

به گزارش فکرشهر، سیدحمیدرضا علم روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان ورود مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۹.۷۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت ۴۳۵ هزارو ۵۷۰ خودرو نیز از استان بوشهر خارج شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۱.۹۹ درصد افزایش داشته است.

علم اصافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند ۱۴۰۰)تا پنجم فروردین ۱۴۰۱، ورودی بوشهر با ۳۸۹هزار و ۲۸ تردد، خروجی بوشهر با ۳۶۶ هزار و ۷۵۹، خوزستان - دیلم ۱۴۰هزار و ۸۸۸، دیلم به خوزستان با ۱۲۶ هزار و ۲۳۶، برازجان- دالکی با ۱۲۶ هزار و ۴۵۱، دالکی - برازجان ۱۳۸ هزار و ۳۹۳، عسلویه - سیراف ۱۱۶ هزار و ۳۱۹ و سیراف - عسلویه نیز با ۱۲۰هزار و ۹۸۷ خودرو بیشترین تردد ثبت شده است.

وی گفت: سهم تردد پلاک طی ۲۴ ساعت گذشته در استان بوشهر به ترتیب مربوط به استان‌های فارس با  ۲۴.۵۷ درصد، اصفهان ۷.۵۷، تهران ۵.۹۲ و خوزستان ۴.۳۱ درصد به ثبت رسیده است.

علم افزود: همچنین آمار ورودی در ۲۴ ساعت گذشته با تردد ۶۲ هزار و ۷۳۴ خودرو با ۱۷۴.۳۹ درصد و خروجی ها نیز در این مدت با ۶۸ هزار و ۵۴۹ خودرو  ۱۸۹.۳۳ درصد نسبت به سال قبل رشد نشان می‌دهد.

 طرح راهداری نوروزی با حضور ۳۰۰ نیروی راهدار در این استان از  ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

در طرح نوروزی راهداری استان بوشهر این شمار نیروی راهداری در قالب ۳۴ اکیپ راهداری و ۱۶ راهدارخانه ساماندهی شده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر