جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۶۵۱
شنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۶

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ۴۰ شهرداری در استان بوشهر داریم، گفت: تاکنون ۳۸ شهردار برای شهرهای استان بوشهر منصوب شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر شنبه در دیدار با رئیس شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: انتظار می‌رود با همدلی و همراهی شوراها و شهرداری‌ها شاهد ارائه بهترین و بیشترین خدمات به مردم باشیم.

وی با اشاره به ۴۰ شهرداری در استان بوشهر داریم، تصریح کرد: تاکنون ۳۸ شهردار برای شهرهای استان بوشهر منصوب شده است تا شاهد توقف روند خدمات‌رسانی در استان نباشیم.

استاندار بوشهر با تأکید بر توزیع عادلانه منابع در شهرداری‌ها بیان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا ظرفیت بزرگی برای توسعه استان محسوب می‌شود و می‌توان از این فرصت برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال در روستاها با همکاری دهیاری‌ها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه پرهیز از هرگونه اختلاف در اولویت برنامه شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها قرار دارد افزود: اختلاف جدی در بین شوراهای اسلامی و شهرداری‌های استان وجود ندارد.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه یکی از ضعف‌های موجود در شورا موضوع آموزش است ادامه داد: این عدم آگاهی از قوانین و مقررات منجر به بروز تخلف می‌شود.

وی تاکید کرد: در استان ظرفیت آموزشی مطلوبی برای ارائه آموزش‌های لازم به اعضا شوراهای با هدف جلوگیری از تخلفات وجود دارد که انتظار می‌رود شورای اسلامی استان بوشهر در این زمینه پیش قدم شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: وحدت و انسجام قابل قبولی بین شورا و شهرداری‌ها حاکم است و باید تلاش کنیم که این همدلی و وحدت تقویت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر