جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۸۸۷
سه‌شنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: آیت الله مکارم شیرازی گفت: همچنان که قبلا نیز گفته شد فضای مجازی بلای مهم عصر و زمان ماست و بسیاری از مفاسد، از فضای مجازی است و در واقع، فضای مجازی پایگاه شیطان شده است‌
به گزارش فکرشهر از حوزه نیوز، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با تبریک آغاز سال جدید و اعیاد شعبانیه، تنوع در وظایف و تعداد بالای کادر را از علل اهمیت و سختی کار در نیروی انتظامی دانسته و گفت: اینکه بتوان به تمام جنبه های نیروی انتظامی رسیدگی کرد، کار آسانی نیست اما بدون تردید با تلاش مؤثر واقع خواهد شد.

او، مسألۀ حجاب را از موارد مهم در سطح جامعه و به ویژه قم دانسته و افزود: وضع حجاب در مجموع خوب نیست به خصوص در مسافرت ها که گویا آزادی بیشتری احساس می کنند. باید برای معضل بی حجابی راهکار ارائه داد.

او در ادامه به معضلات و مفاسد فضای مجازی اشاره کرده و بیان داشت: همچنان که قبلا نیز گفته شد فضای مجازی بلای مهم عصر و زمان ماست و بسیاری از مفاسد، از فضای مجازی است و در واقع، فضای مجازی پایگاه شیطان شده است.

آیت الله مکارم شیرازی، بازشدن دانشگاه ها و مدارس را ضروری دانسته و گفت: با کم شدن بیماری کرونا باید هر چه زودتر دانش آموزان و دانشجویان در کلاس های درس شرکت کنند. ما در حوزه علمیه نیز اصرار داریم که درس ها به صورت حضوری برگزار گردد.

او در پایان این دیدار بر آموزش پرسنل و کادر اداری نیروی انتظامی نسبت به مسائل دینی و مذهبی تأکید کرده و افزودند: اگر خدای ناکرده میان پرسنل نیروی انتظامی افراد ضعیف الایمانی باشند، باعث می شود تا نسبت به وظیفۀ خود کوتاهی کرده و به جایگاه نیروی انتظامی خدشه وارد گردد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر