جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۹۳۸
چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵

فکرشهر: سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان گفت: طرح ویزیت رایگان در مناطق کم برخوردار از طرح‌های موفق حوزه بهداشت و درمان است.

به گزارش فکرشهر از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، صادق بوستانی در نشست با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با همکاری فرمانداری و سایر نهادها طرح ویزیت رایگان را در 10 منطقه کم برخوردار شهر برازجان و مناطق صعب‌العبور و دور از دسترس مناطق بخش ارم و بوشکان اجرا کرد.
وی تصریح کرد: که خدمات تخصصی بسیار خوبی به مردم مناطق کم برخوردار شهر برازجان و مناطق صعب‌العبور و دور از دسترس مناطق بخش ارم و بوشکان ارائه شده است که باعث شده نگاه مردم به دولت و نظام تغییر کند.
 بوستانی تصریح کرد: با مدیریت صحیح و بهینه می‌توان مشکلات حوزه بهداشت و درمان را حل کرد و تمامی دستگاه‌ها و نهادها باید برای ارتقاء سلامت مردم تلاش کنند و در کنار بخش بهداشت و درمان باشند.
وی بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران نظام سلامت، کنترل و کاهش هزینه‌های بهداشت و درمان بوده است گفت: استفاده بهینه از منابع مراکز بهداشتی و درمانی منجر به حفظ، تداوم و ارتقاء سطح خدمات مراکز بهداشتی و درمانی می‌گردد.
بوستانی بابیان اینکه فعالیت‌های جهادی می‌توانند نقش مؤثری در محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار داشته باشند گفت: تیم مدیریتی جدید که در دانشگاه علوم پزشکی مستقر شده است، افراد بسیار توانمند، علمی و انقلابی می‌باشند.
 بوستانی با اشاره به اینکه شبکه بهداشت و درمان دشتستان با کمک خیرین سلامت توانست پیک ششم را به‌خوبی مدیریت نماید بیان کرد: با واکسیناسیون گروه‌های مختلف و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شهرستان به رنگ آبی تغییر کرده است و این حاصل تلاش کارکنان شبکه بهداشت و درمان است.
 در این نشست، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و هیئت همراه و مسئولین شبکه بهداشت و درمان دشتستان حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر