سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در شبانه روز گذشته دیر با ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهر استان بود...
کد خبر: ۱۱۰۱۲۲
شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در شبانه روز گذشته دیر با ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهر استان بود.

به‌گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، هادی سالاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بندر امام حسن با ۱۳ و دیر با ۴۱ درجه سانتیگراد کمترین و بیشترین دما را ثبت کردند.

او ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا عصر امروز در برخی ساعات با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی، دریا در سواحل و فراساحل جنوبی تا حدودی مواج خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا تا پایان هفته، غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان خواهند بود.

سالاری افزود: آسمان استان تا فردا صاف تا کمی ابری گاهی غبار محلی، در نیمه جنوبی گاهی وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‎بینی می‌شود.

او گفت: جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در مناطق جنوبی امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

به گفته سالاری، فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۴۶ بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۹:۴۳، جزر دوم ساعت ۱۶:۳۰ و مد دوم ساعت ۲۲:۰۷ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر