پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور روستایی استان بوشهر گفت: اعتبارات عمرانی دهیاری‌های استان بوشهر از ۵۰۰ میلیارد ریال سال ۹۲ با ۶۲ درصد رشد در سال ۹۳ به حدود ۸۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین عالی‌نژاد در آیین تجلیل از دهیاران زن استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی 354 دهیاری در این استان اظهار داشت: هم اکنون 120 روستا دارای ساختمان دهیاری هستند که این ساختمان ها بیشتر در روستاهای بالای 700 نفر خانوار ایجاد شده است. 
کد خبر: ۱۱۰۱۵
چهارشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸

فکرشهر: مدیرکل امور روستایی استان بوشهر گفت: اعتبارات عمرانی دهیاری‌های استان بوشهر از ۵۰۰ میلیارد ریال سال ۹۲ با ۶۲ درصد رشد در سال ۹۳ به حدود ۸۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین عالی‌نژاد در آیین تجلیل از دهیاران زن استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی 354 دهیاری در این استان اظهار داشت: هم اکنون 120 روستا دارای ساختمان دهیاری هستند که این ساختمان ها بیشتر در روستاهای بالای 700 نفر خانوار ایجاد شده است. 

\n\n

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی دهیاری در روستاهای زیر 20 خانوار بجد پیگری می‌شود خاطرنشان کرد: 27 روستای با زیر 20 خانوار جمعیت در استان بوشهر فاقد دهیاری هستند که راه‌اندازی دهیاری در این روستاها بجد پیگیری می‌شود.
\n 
\nوی با بیان اینکه جمع آوری پسماند یکی از مهمترین مشکلات در روستاها است، تصریح کرد:   قرار گرفته است.
\n 
\nعالی نژاد با اشاره به پرداخت 800 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان بوشهر اظهار کرد: اعتبارات عمرانی دهیاری‌ها از 500 میلیارد ریال سال 92 با 62 درصد رشد در سال 93 به حدود 800 میلیارد ریال افزایش یافت.
\n 
\nمدیرکل دفتر امور روستایی استان بوشهر گفت: عمده این اعتبارات در بخش احداث ساختمان دهیاری، خرید ماشین آلات، فضای سبز و بهسازی معابر هزینه شده است.
\n 
\nوی بر افزایش برگزاری دوره‌های آموزش  برای دهیاران بویژه دهیاران زن تاکید کرد.
\n 
\nبخشدار مرکزی بوشهر نیز در این نشست گفت: امروز بانوان با حضوری درخشان در عرصه‌های مختلف جامعه توانسته‌اند شایستگی‌های خود را به منصه ظهور بگذارند.
\n 
\nبه نوشته روابط عمومی استانداری بوشهر، فاطمه قربانی افزود: بانوانی که در اجتماع فعالیت می کنند مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و باید بگونه‌ای برنامه ریزی کنند که بتوانند هم در خانه و هم در اجتماع وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهند.
\n 
\nوی با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به حضور بانوان در عرصه های مختلف جامعه اظهار کرد: برنامه‌های دولت در این زمینه فرصت ارزشمندی است و بانوان می‌توانند با بهره گیری از توانمندی‌های بالای خود از آن نهایت استفاده را داشته باشند.
\n 
\nدر این نشست از دهیاران زن استان بوشهر تجلیل شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر