شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۳۳۰
سه‌شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۶

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر ۸۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۱۰ نفر افزایش داشته است.

به گزارش فکرشهر از دانشگاه  علوم پزشکی بوشهر، دکتر حسن ملکی زاده اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که ابتلای ۲ مورد از آن‌ها به کرونا قطعی بوده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که حال ۲ نفر از آنها وخیم است.
دکتر ملکی زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر گفت:  خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان به ثبت نرسیده است.
 دکتر ملکی زاده افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۲۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۵ مورد به کرونا قطعی بوده است.
دکتر ملکی زاده تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۱۵۱ هم‌استانی به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست‌داده‌اند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۳۷۷۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
وی تاکید کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان و بستری‌‌ها از تمامی هم‌استانی‌های عزیز خواهشمند است تا دستورالعمل های بهداشتی مانند زدن ماسک، شستشوی مکرر دست ها با آب و صابون یا ضدعفونی کردن دست‌ها را رعایت کرده و از حضور غیر ضروری در جمع‌ها اکیدا خودداری کنند.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۶ فروردین ۱۴۰۱: فوت ۳۹ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۴۶۱۵ بیمار جدید کرونایی

 بنابر اعلام وزارت بهداشت، در طول شبانه روز گذشته، ۳۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۴۰۷ نفر رسید.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۶۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۷۷ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۷۸۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۴۰۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۸۹۵ هزار و ۹۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۴۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۹ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۸۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۵۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر