پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۳۵۳
سه‌شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان بوشهرگفت: سپاه پاسداران یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است برهمین اساس دشمنان، این نیرو را سد محکمی درمقابل امیال جنایتکارانه و استکباری خود می‌دانند و در مقابل، مردم و نظام اسلامی آنرا کوهی استوار درمقابل تهاجم همه جانبه دشمنان می پندارند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با شماری از مسوولان سپاه این استان اعلام کرد: سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی به معنای عام و کامل خود در همه زمینه‌ها است و به همین جهت نیز در تمامی عرصه‌های دفاعی،( هوایی ، زمینی و دریایی)، تولید صنایع دفاعی و نظامی، عمرانی، علمی و فرهنگی و در سایر عرصه‌هایی که نظام اسلامی به آن نیاز دارد در صحنه حاضر بوده و پیشرو و پیشگام است.

وی یادآورشد: نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرزه بر اندام دشمنان این انقلاب می‌اندازد به طوری که همگان می‌بینند بعد از این که سردار سلیمانی را ناجوانمردانه ترور می‌کند عین الاسد آنها زیر رگبارهای موشکی ما قرار می‌گیرد و اگر در عراق لانه‌های جاسوسی درست می‌کنند توسط موشک‌های نقطه‌ زن سپاه پاسداران نابود می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، سپاه پاسداران را پاسدار اسلام توصیف کرد و گفت: سپاه پاسداران، مجموعه‌ای سراسر ایمان، تقوا، اخلاق، دانش، مجاهدت، در صحنه و ولایت‌مدار است که در کنار بسیاری از سجایای دیگر توانسته است سپاهی ویژه و یک منظومه کامل نظامی باشد که در فضای ملی و بین المللی برای ایران اسلامی قدرت و افتخار آفریده است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: مخالفت با سپاه و تضعیف آن حرام بوده و یک اشتباه استراتژیک است و باعث ایجاد بحران و تزلزل در نظام اسلامی می‌شود و در مقابل نیز تقویت و حمایت از آن، واجب است.

آیت الله صفایی بوشهری یادآورشد: سپاه استان بوشهر آن چنان اطمینان خاطر فوق العاده‌ای برای مردم در استان و برای نظام اسلامی ایجاد کرده است که نزد بزرگان سپاه و یا شخصیت‌های بزرگ کشوری، سپاهی ویژه و خاص محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: نوع عملکرد سپاه استان بوشهر در جامعه سبب شده است تا ضریب محبوبیت آن در بین مردم افزایش یافته و به عنوان یک سپاه محبوب در جامعه شناخته شود.

صفایی بوشهری افزود: نیروهای مسلح استان بوشهر و به ویژه سپاه آن چنان امنیتی هم در ۹۳۶ کیلومتر مرز زمینی استان  و هم ۷۰۷ کیلومتر کرانه استان برای مردم برقرار کرده‌اند که بیش از ۷ میلیون مسافر در نوروز امسال به استان بوشهر مسافرت کردند و استان توانست در این زمینه، رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص دهد.

وی گفت: استان بوشهر در عرصه‌های تعلیم و تربیت و طرح صالحین جزء ۳ استان برتر کشور است که به همین مناسبت نیز از این استان تقدیر و تجلیل به عمل آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهارداشت: استان بوشهر در مواردی جزء استان‌های ممتاز کشور به حساب می‌آید که بخش بزرگی از این ممتاز بودن، مدیون سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است.

صفایی بوشهری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه اطمینان و اعتماد جامعه و نظام اسلامی است و به همین جهت است که هر وقت قرار هست کار بزرگی حتی در عرصه‌های عمرانی در کشور انجام شود به سپاه پاسداران اتکا می‌شود.

وی افزود: امروز بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی کشور و کارهای بزرگ فرهنگی، اقتصادی و معیشتی برای اجرا به سپاه واگذار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چنان شرایطی را در این ۴۳ سال رقم زده است که گویا این مجموعه در تمامی عرصه‌های نظامی و فرانظامی صدها سال تجربه دارد و این موضوع خیلی ارزشمند است.

امام جمعه بوشهر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا الان یک گام اعوجاج از راه ولایت‌مداری و خدمت به نظام اسلامی برنداشته است که این موضوع، نشان از بزرگی این مجموعه شریف دارد.

آیت الله صفایی بوشهری در پایان با تشکر و قدردانی صمیمانه از اقدامات سپاه استان بوشهر در نوروز گفت: همه نهادهای استان بوشهر به ویژه سپاه امام صادق علیه السلام در مدیریت بهداشتی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی مسافرانی که در نوروز امسال به استان بوشهر مسافرت کردند اقدامات فراوانی انجام دادند و حماسه آفریدند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امسال پنج هزار و ۴۸۷ زائر از ۱۱ استان کشور از این استان به راهیان نور دریایی جزیره خارگ اعزام شدند.

سردار علی رزمجو  افزود:  استان بوشهر در روزهای نوروز در دو بخش دریایی و زمینی اقدام به برگزاری اردوهای راهیان نور کرد که در راهیان نور دریایی میزبان ۵ هزار و ۸۴۷ زائر از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویر احمد، یزد، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کرمان بودیم.

وی یادآورشد: : اردوگاه فاطمه زهرا (س) استان بوشهر در منطقه مارد واقع در جاده آبادان- اهواز نیز امسال میزبان ۹ هزار و ۳۹۷ نفر از زائرین بوشهری اردوهای راهیان نور زمینی بود که ما در این اردوگاه به زائرین، اسکان و تغذیه رایگان ارائه کردیم.

توزیع بیش از ۱۸ میلیارد تومان کمک مؤمنانه در نوروز و ماه رمضان

وی به توزیع کمک‌های مؤمنانه نیز اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده به مناسبت عید نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، معادل ۱۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان بسته‌های معیشتی و نوشت افزار ویژه بازگشایی مدارس تهیه شده است که بخشی از این کمک‌ها توزیع شده و بخش‌های دیگری در حال توزیع و یا انتقال به استان است که ان شاء الله تا نیمه اول ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر