چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۳۶۰
سه‌شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

فکرشهر:  نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکل بیمه ملوانان و سختی کار صیادان نیاز به تصمیم گیری در سطح کلان دارد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه روز سه شنبه به نقل از عبدالکریم جمیری در دیدار با رئیس این اداره افزود: برای حل مشکل این دو قشر زحمتکش آماده همکاری برای پیگیری  و رایزنی برای بررسی طرح‌هایی که بتواند مشکلات این عزیزان را رفع کند هستیم و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی اظهارداشت: شهرستان گناوه را در سطح استان به‌ عنوان یک شهر محروم می دانم و امسال به حول و قوه الهی بدنبال بودجه و امتیازات خاص برای توسعه آن هستیم تا بتوانیم تحولی در این منطقه ایجاد کنیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان  گناوه بلحاظ دارابودن  اشخاص شایسته و با کفایت و مدیران توانمند، در این برهه اصرار بر استفاده از مدیران بومی دارم البته به شرط اینکه همفکر و در کنار همدیگر بوده و دارای برنامه باشند و ما هم در چارچوب برنامه های ارائه شده در حد توان همکاری خواهیم کرد.

کریم صفایی رئیس  تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه در این نشست گزارشی از فعالیت این اداره  ارایه و بر حل مشکل بیمه ملوانان و  پرداخت صحیح و بموقع حقوق نیروهای ساعتی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان تاکید کرد.

وی  احداث مرکز تحقیقات گناوه را یکی از پروژه‌های مهم در این شهرستان  دانست و خواستار همکاری برای  تخصیص اعتبار جهت تکمیل ساختمان آن شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر