جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۴۴۲
چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهرگفت: دانشگاه‌ها پیشران تحقق شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین هستند که باید به این رسالت خود اهتمام ورزند.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز چهارشنبه به نقل از محمد تقی ایرانی در نشست کمیسون  دانشجویی استان بوشهر افزود:  این استان در مسیر توسعه ریل گذاری شده است و با توجه به ظرفیت اعضای هیات علمی و دانشجویان استان، می توان شرایطی مطلوب برای پیوند دانشگاه و صنعت فراهم کرد و در راهنمایی جامعه در رسیدن به اهداف سال موثر بود.

وی یادآورشد: کرونا در عین اینکه صدمه های جبران ناپذیری برای جامعه داشت ولی در حوزه آموزش غیر حضوری ظرفیت جدیدی در اختیار نظام آموزشی قرار داد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهرگفت: کرونا باعث شد زیرساخت های آموزش غیرحضوری در مدرسه ها و بویژه دانشگاه ها فراهم شود و در این مدت سیستم آموزشی کشور محک خوبی خورد و موفق بود.

وی بازگشایی دانشگاه ها را تصمیم درست و ضرورت بازگشت سیستم آموزشی به شرایط عادی را در شرایطی که مردم واکسینه و پروتکل ها را رعایت می کنند ضروری عنوان کرد.

ایرانی افزود: دانشگاه ها باید آمادگی لازم و امکانات مورد نیاز خوابگاهی و سلف سرویس برای حضور دانشجویان در کلاس های درس را فراهم کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر