پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان دشتستان با حضور بخشداران و مسئولین:
کد خبر: ۱۱۰۴۷۲
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۶

فکرشهر: سرپرست فرمانداری دشتستان ۱۷ فروردین ماه در جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان که با حضور بخشداران و مسئولین برگزار شده بود اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم  و جدی ما حل مشکلات آب شهرستان است و پیگیری های لازم در این خصوص را انجام خواهیم داد تا بتوانیم بخشی از مشکلات آب مردم دشتستان را در تابستان حل کنیم.
به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، صادق بوستانی بر فرهنگ‌سازی در خصوص مصرف بهینه آب در مناطق روستایی و شهری تاکید و عنوان  کرد: اکنون ورودی آب این شهرستان بسیار اندک و در حدود یک سوم نیاز مردم است.
وی با اعلام اینکه مدیریت تنش کم آبی در اولویت فعالیت های فرمانداری دشتستان است، افزود: در این خصوص مدیران و مردم باید به منظور حل و رفع مشکلات مربوط به بحران آب شهرستان، با کار و روحیه جهادی در کنار یکدیگر قرار گیرند.

در این نشست، حسین بی باک معاون عمرانی فرماندار دشتستان با بیان اینکه بحران آب در چند سال اخیر در تمام دنیا وجود داشته و کشورهای نزدیک به خط استوا در این زمینه با مشکلات بیشتری روبرو هستند، مشکلات آب هر بخش را توسط بخشداران یادداشت و عنوان کرد: طی هفته آینده مدیر کل آبفای استان و مدیران آبفای شهرستان با همراهی بخشداران و شوررای بخش ها جهت بررسی میدانی مشکلات آب از هر ۶ بخش شهرستان بازدید نمایند تا شاهد مشکلات آبی کمتری در سطح این شهرستان باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر