شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ساعت‌هایی از وقت امروز تا فردا با افزایش سرعت وزش بادهای جنوبی در برخی از نقاط سواحل شمالی و مرکزی استان علاوه بر خیزش گرد و خاک، دریا مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود...
کد خبر: ۱۱۰۴۹۹
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۹

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ساعت‌هایی از وقت امروز تا فردا با افزایش سرعت وزش بادهای جنوبی در برخی از نقاط سواحل شمالی و مرکزی استان علاوه بر خیزش گرد و خاک، دریا مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از فردا جمعه با کاهش سرعت وزش باد، وضعیت جوی و دریایی استان تا ظهر شنبه در اغلب ساعت‌ها آرام خواهد بود.

 وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و وزش باد و در برخی از نقاط همراه با باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز تا اواخر وقت در مناطق شمالی و مرکزی گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اواخر وقت در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۸۰ و گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر و از فردا در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۵۲ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۴:۴۳، مد دوم ساعت ۱۲:۱۹ و جزر دوم ساعت ۲۰:۲۵ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر