شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر:  تمام برنامه های رونی کلمن قهرمان پرورش اندام حرفه ای لغو شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رونی کلمن قهرمان هشت دوره مسابقات مستر المپیا (بالاترین سطح مسابقات حرفه ای بدنسازی) و قهرمان پرورش اندام حرفه ای جهان چهارشنبه شب به منظور برگزاری یک دوره آموزشی دو روزه به تهران آمد.\n\nوی قرار بود در روزهای پنجشنبه و جمعه چهار دوره عمومی و تخصصی بدنسازی و تغذیه برای علاقمندان برگزار کند که برگزاری این دوره ها لغو شد.\n\nهمچنین رونی کلمن، قرار بود امروز در نشست مطبوعاتی با حضور خبرنگاران شرکت کند که این برنامه نیز به دلائل نامشخص لغو شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۱
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۸

فکرشهر:  تمام برنامه های رونی کلمن قهرمان پرورش اندام حرفه ای لغو شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رونی کلمن قهرمان هشت دوره مسابقات مستر المپیا (بالاترین سطح مسابقات حرفه ای بدنسازی) و قهرمان پرورش اندام حرفه ای جهان چهارشنبه شب به منظور برگزاری یک دوره آموزشی دو روزه به تهران آمد.

\n\n

وی قرار بود در روزهای پنجشنبه و جمعه چهار دوره عمومی و تخصصی بدنسازی و تغذیه برای علاقمندان برگزار کند که برگزاری این دوره ها لغو شد.

\n\n

همچنین رونی کلمن، قرار بود امروز در نشست مطبوعاتی با حضور خبرنگاران شرکت کند که این برنامه نیز به دلائل نامشخص لغو شد.

\n\n

علی نجفی رئیس شرکت برگزار کننده این دوره ها، گفت: مسائلی پیش آمده که برگزاری این دوره ها را لغو کردند. 

\n\n

کلمن صبح روز گذشته به منظور ادای احترام به مزار شهدای گمنام در بهشت زهرا (س) رفت.

\n\n

\n\n

وی پس از حضور در مزار شهدای گمنام گفت که برای من موجب افتخار است که بر سر مزار شهید بیست و یک ساله آمده ام.

\n\n

خبر برپایی دوره آموزشی بدنسازی رونی کلمن در تهران و حضور وی با واکنش های مختلفی بین کارشناسان این رشته ورزشی روبرو شد. 

\n\n

برخی از کارشناسان حضور این ورزشکار نامدار در تهران و هزینه 150هزار دلاری حضورش را غیرضروری دانستند و اعلام کردند که با این هزینه می توان کارهای بسیار بهتری برای ملی پوشان این رشته ورزشی انجام داد.

\n\n

اما دست اندرکاران برگزاری این کلاس مدعی هستند که این هزینه را بخش خصوصی برعهده گرفته و فدراسیون تنها نظارت بر برگزاری و مفاد دوره را برعهده دارد و حضور افراد نیز در این کلاس اختیاری است.

\n\n

آنان با اشاره به اینکه فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی ایران مشکل اصلی این رشته را در نبود دانش می داند، اظهار کردند که ایران در زمینه علم این رشته مشکل داشته و سمینار دو روزه رونی کلمن نیز با هدف افزایش دانش رشته بدنسازی برگزار می شود.

\n\n

این در حالی است که برپایی کلاس های بدنسازی با حضور این ورزشکار نامدار جهانی برای بانوان واکنش های مختلفی را در جامعه ایجاد کرده بود.

\n\n

برگزارکنندگان این دوره آموزشی برای ثبت نام از علاقه مندان به حضور در کلاس کلمن مبالغ خاصی را تعریف کردند. صندلی های VIP این دوره از کلاس ها با مبلغ یک میلیون و 800 هزار تومان قیمت گذاری شده است. این بسته شامل حضور در صندلی های ردیف اول سمینار، عکس یادگاری با کُلمن و بیگ رمی، تی شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رییس فدراسیون و کلمن است.

\n\n

بسته B به قیمت 850 هزار تومان شامل حضور در صندلی های ردیف های ابتدایی، عکس یادگاری با رونی کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رئیس فدراسیون و کلمن است.

\n\n

بسته C به قیمت 650 هزار تومان شامل حضور در صندلی های ردیف وسط، عکس یادگاری با کلمن، تی شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رئیس فدراسیون و کلمن است.

\n\n

بسته D به قیمت 550 هزار تومان شامل حضور در صندلی های ردیف انتهایی، تی شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رئیس فدراسیون و کلمن است.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر