پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت کشور: دولت سعودی ، مسلمان کشی در یمن را خاتمه دهد.\n\nبه گزارش فکرشهر، شیخ خلیل افرا روز جمعه در گفت وگو با ایرنا با محکوم نمودن تجاوز آل سعود به کشور مسلمان یمن افزود: اقدام دولت سعودی مخالف و مغایر قرآن و سنت است. \n\nوی یادآورشد: عربستان سعودی به بهانه دخالت در امور کشور یمن حق جنایت و ریختن خون انسان های بی گناه را ندارد .
کد خبر: ۱۱۰۵۲
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: عضو شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت کشور: دولت سعودی ، مسلمان کشی در یمن را خاتمه دهد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شیخ خلیل افرا روز جمعه در گفت وگو با ایرنا با محکوم نمودن تجاوز آل سعود به کشور مسلمان یمن افزود: اقدام دولت سعودی مخالف و مغایر قرآن و سنت است. 

\n\n

وی یادآورشد: عربستان سعودی به بهانه دخالت در امور کشور یمن حق جنایت و ریختن خون انسان های بی گناه را ندارد .

\n\n

رییس شورای افتاء و هیات پاسخگویی به مسایل شرعی اهل سنت استان بوشهر گفت: تغییر حکومت در یمن بعنوان یک خواست ملی و مردمی بایستی مورد احترام قرار گیرد و کشورها حق دخالت در امور داخلی دیگر کشورها را ندارند.

\n\n

افرا گفت: نتیجه دخالت بی جا در امور کشورهای دیگر از جمله قیام مردمی یمن منجر به ریختن خون صدها انسان بی گناه و مسلمان شده است.

\n\n

امام جمعه موقت اهل سنت کنگان جنگ عربستان با یمن را توطئه ای آمریکایی – صهیونیستی دانست و گفت: این جنگ مصداق آب در آسیاب دشمن ریختن است.

\n\n

وی اضافه کرد: امت اسلام باید مواظب این توطئه شوم دشمنان که همان مسلمان کشی بوسیله خود مسلمانان است باشند و با همدلی و وحدت این نقشه خطرناک دشمنان را نقش بر آب کنند.

\n\n

عضو شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت کشور ادامه داد: از نظر اهل سنت بر مبنای نص صریح آیات و نیز فرمایشات نبی مکرم اسلام قتل عام مردم بی گناه یمن محکوم و مردود است.

\n\n

افرا یادآورشد:وحدت ، همدلی ، بیداری و هوشیاری در برابر توطئه دشمنان وظیفه و تکلیف امت اسلام است.

\n\n

وی در پایان از فرمایشات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص حوادث اخیر در یمن و نیز مواضع اصولی و راهبردی جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر