شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۵۲۳
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: روز گذشته ۱۷ فروردین ماه یک جوان ۱۹ ساله در استخر راه آهن اهواز دچار حادثه شد و علی رغم تلاش برای احیای وی، متاسفانه این جوان جان خود را از دست داد.

به گزارش فکرشهر، محسن ابدالی رییس هیات نجات غریق خوزستان در گفت و گو با ایسنا، با تسلیت به خانواده این جوان و ابراز تاسف از حادثه رخ داده، اظهارکرد: هنوز جواب پزشکی قانونی به دست ما نرسیده است اما به نظر می آید که مشکلات فنی استخر موجب مرگ این جوان می شود.

وی بیان کرد: پای این جوان به کف استخر برخورد کرده و به دلیل عدم وجود درپوش لوله مکش در زمان حادثه، پای فرد در لوله مکش استخر که به سمت موتورخانه می رود فرو رفته و گیر می کند و علی رغم این که نجات غریق نیز در استخر حضور داشت و برای نجات جان این جوان تلاش می کند اما مکش موتورخانه به اندازه ای بود که زور نجات غریق به او نمی رسد و نمی توانند این فرد را از کف استخر بالا بکشند.

رییس هیات نجات غریق خوزستان افزود: در همین حین، موتورخانه را خاموش می کنند و مکش قطع شود و موفق می شوند این جوان را از آب بیرون بکشند. زمانی که فرد به بیرون از آب انتقال داده می شود، فرد جوان هنور ضربان قلب داشته و اورژانس هم وقتی در محل حاضر می شود، گویا امکانات آن چنانی نداشته و فرد به بیمارستان انتقال داده می شود و در نهایت  کادر پزشکی هم علی رغم تلاش خود نمی توانند برای احیای این جوان کاری انجام دهند و متاسفانه او جان خود را از دست می دهد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با ساخت و ساز استخرهای استاندارد و گرفتن مجوزهای لازم شاهد این چنین اتفاق های ناگواری نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر