جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۵۴۱
جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۲

فکرشهر: رئیس جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به توزیع بیش از ۱۰ هزار تن کالاهای اساسی با نرخ ستاد تنظیم بازار در استان گفت: ۱۷ هزار تن خرما استان بوشهر برای تنظیم بازار به تهران ارسال شد.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، نوذر منفرد شامگاه پنجشنبه در نشست تجلیل از اعضا ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با بیان اینکه از 25 اسفند تاکنون 3 هزار و 500 تن برنج با بسته‌های 10 کیلوگرم با قیمت مصرف تنظیم بازار توزیع شده است اظهار داشت: در این راستا یک هزار و 500 تن شکر خانوار، صنف قناد و زنبورداری توزیع شده است.

وی از توزیع 2 هزار تن مرغ منجمد وارداتی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در استان خبر داد و بیان کرد: 160 تن گوشت منجمد گوساله، 2 هزار و 100 تن روغن خوراکی و 500 تن سیب و پرتقال در اختیار مصرف کنندگان در ایام تعطیلات نوروزی قرار گرفت.

رئیس جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه در مجموع بیش از 10 هزار تن انواع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در 20 روز گذشته با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه شده است خاطر نشان کرد: برای تنظیم بازار خرما در ماه مبارک رمضان 17 هزار تن خرما استان بوشهر به تهران ارسال شده است.

منفرد از تنظیم بازار سیب زمینی خبر داد و بیان کرد: برای کنترل قیمت سیب زمینی هفته آینده این محصول با قیمت 11 هزار تومان در بازار استان بوشهر عرضه می‌شود.

ثبت 8 میلیون و 600 هزار شب اقامت مسافر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر نیز با اشاره به ثبت 8 میلیون و 600 هزار شب اقامت مسافر در ایام تعطیلات نوروز در استان خاطر نشان کرد: در این راستا 107 کمپ موقت از سوی شهرداری‌های استان در نقاط مختلف راه‌اندازی شد و 900 هزار نفر شب اقامت اسکان یافتند.

اسماعیل سجادی‌منش با بیان اینکه خدمات‌رسانی مطلوبی به گردشگران نوروزی ارائه شد تصریح کرد: اجرا برنامه نوروزگاه، موزه‌های مختلف و بازارهای محصولات تجاری از دیگر برنامه‌ها بود.

وی گردشگری دریایی در ایام نوروز را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: 650 هزار نفر در ایام تعطیلات نوروزی از برنامه گردشگری دریایی در بوشهر استفاده کردند و در این راستا 5 کشتی، 11 لنج و ده‌ها قایق فعال شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر خدمات سپاه، بسیج، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و آموزش و پرورش را مورد ستایش قرار دارد و افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی از سوی سپاه و بسیج اجرا شد که دارای جذابیت‌های فراوانی بود.

سجادی‌منش بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری از اولویت برنامه‌های استان بوشهر در سال جاری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر