پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۶۶۴
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به شیوع بیماری سرخک در اتباع خارجی مقیم استان گفت: تزریق واکسن سرخک باید مد نظر قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد تقی ایرانی شنبه‌شب در نشست مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر اظهار داشت: با وجود بهبود وضعیت کرونا در استان بوشهر باید همچنان مراقب باشیم و سهل‌انگاری نشود.

وی با اشاره به فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت شیوه‌نامه بهداشتی خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعیت کرونا شاهد تلاش مدافعان سلامت، اصحاب رسانه و تمام دست‌اندرکاران هستیم که همگان باید همکاری مناسب داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت دریافت واکسن کرونا برای در مصون ماندن از بیماری و حفظ سلامتی بیان کرد: واکسن کرونا به اندازه کافی تأمین شده است.

وی با تاکید بر فراهم شدن زمینه برگزاری آموزش حضوری دانشجویان و دانش‌آموزان در استان افزود: مصوبات ستاد ملی کرونا در برگزاری حضوری کلاس‌ها در دانشگاه‌ها و مدارس باید اجرایی شود.

ایرانی با اشاره به شیوع بیماری سرخک در اتباع خارجی مقیم استان، اظهار کرد: به واسطه افزایش مهاجرت اتباع خارجی از جمله افغانستانی و پاکستانی به جمهوری اسلامی و استان بوشهر و شیوع بیماری سرخک در بین آنان، لازم است راهکارهای لازم برای مقابله با این بیماری مورد توجه قرار بگیرد.

وی از فراهم بودن واکسن سرخک در مراکز درمانی، پایگاه‌های بهداشتی و خانه‌های بهداشت استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: خطر شیوع بیماری سرخک در جامعه وجود دارد که لازم است والدین نسبت به تزریق واکسن سرخک به کودکان خود اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر