پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۷۵۶
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

فکرشهر: امام جمعه شهر اهرم گفت: انتظار می‌رود با تلاش رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما فرهنگ مقاومت شهرستان تنگستان بیش از پیش معرفی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده صبح دوشنبه در نشست بررسی ظرفیت‌ها و فرصت‌های رسانه‌ای شهرستان تنگستان اظهار داشت: انتظار می‌رود که صداوسیمای مرکز بوشهر برای معرفی فرهنگ مقاومت شهرستان تنگستان در شبکه استانی و سراسری برنامه‌های مختلف تهیه کند.

وی گفت: پیشینه فرهنگی شهرستان تنگستان به‌ویژه فرهنگ مقاومت و ظرفیت‌های مختلف این شهرستان از جمله گردشگری باید از راه برنامه‌‎های صداوسیما به مردم استان و کشور معرفی شود.

امام جمعه اهرم افزود: صداوسیما باید در راستای گام دوم انقلاب، برنامه‌هایی را تولید کند که باعث شود مردم بیشتر در میدان حضور داشته باشند.

لزوم تولید برنامه‌های امیدبخش

فرماندار تنگستان هم گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان برای گسترش روحیه ناامیدی در میان مردم، لازم است به تولید برنامه‌های امیدبخش در صداوسیما بیشتر توجه شود.

احمد لطفی افزود: جمع‌آوری اطلاعات نخبگان و ظرفیت‌های گوناگون شهرستان‌ها، پررنگ شدن سهم شهرستان‌ها در تولیدات و برپایی کرسی آزاداندیشی و نقد از جمله مواردی است که صداوسیمای استانی باید آن‌ها را بیش از گذشته مد نظر قرار دهد.

وی همچنین از آمادگی خود و دیگر مسئولان شهرستان تنگستان برای همکاری با صداوسیما به منظور تولید آثار مختلف خبر داد.

معرفی ظرفیت‌های استان

سرپرست صداوسیمای مرکز بوشهر نیز گفت: با تشکیل جلسات هیئت اندیشه‌ورز از ظرفیت‌های نخبگان مناطق مختلف استان برای بهبود فعالیت‌های این مرکز بهره خواهیم برد.

مهدی حیدری افزود: در نظر داریم که برنامه شونشینی به شهرستان‌های استان سفر کند و از آنجا به طور زنده پخش شود.

وی، تولید مستندهای فاخر برای معرفی ظرفیت‌های استان، برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع روستا برای شناساندن توانمندی روستاهای استان و برنامه خط آزاد برای پیگیری مطالبات مردمی از مسئولان استان را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که صداوسیمای مرکز بوشهر در دستور کار دارد.

سرپرست صداوسیمای مرکز بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های گوناگون شهرستان تنگستان، حمایت بیشتر مسئولان این شهرستان را برای معرفی این ظرفیت‌ها خواستار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر