چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۷۶۰
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این استان با داشتن سه راکتور اتمی از جایگاه مهمی در تولید انرژی هسته ای برخوردار است به همین دلیل راه اندازی هلال احمر اتمی با امدادگرانی تخصصی در این استان ضروری است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،   آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با جمعی از امدادگران جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: بوشهر دارای ۳ رآکتور هسته‌ای و اتمی برای تولید برق است که باید در راستای رفع مشکلات احتمالی، هلال احمر اتمی  ایجاد شود تا با دقت شرایط مورد بررسی قرار گیرد و در صورت بروز مشکل، مدیریت شود.

وی ادامه داد: اگر بحران‌های زیست محیطی شناسایی و مورد بررسی قرار گیرد بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

صفایی بوشهری اضافه کرد: خدمات در جمعیت هلال احمر یک فرصت فوق‌العاده برای انسان و توفیق خداوند است و کار و خدمات شمار بسیار با اهمیت و درخور تحسین است چراکه فعالیت شما منشا کارهای بزرگ در جامعه است.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی بر اساس دانش‌بنیان مجاهدت است گفت: ایمان به خدا، شکرگزاری، داشتن تجربه و دانش، تولید دانش و جهادی عمل کردن ۴ نکته و منظومه مهم در فعالیت امدادگران هلال احمر است.

صفایی بوشهری باتأکید بر عمومی شدن فرهنگ هلال احمر در جامعه خاطر نشان کرد: همه مردم استان بوشهر باید با فرهنگ هلال احمر آشنا شوند تا در مواقع مهم، حساس و بحرانی خدمات‌رسان خانواده خود باشند.

وی افزود: با توجه به آشنایی هلال احمر با مناطق و عوامل آسیب‌زا باید رفع این آسیب‌ها از مسئولان مطالبه شود.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: یکی از مشکلات مهم استان بوشهر در حوزه آلایندگی زیست محیطی به ویژه در نقاط صنعتی و استقرار صنایع است که باید مطالبه رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفته شود.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در عرصه پوشش گیاهی و فضای سبز ضعیف است که در توسعه جنگل‌کاری و افزایش پوشش گیاهی و سر سبزی باید کار کارشناسی شود.

صفایی بوشهری بر توجه به پیشگیری از بحران‌ها و مشکلات که حادثه ایجاد می‌کند تأکید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: امداد گران جمعیت هلال احمر این استان امسال به ۲۲۲ نفر در ۹۵ حادثه خدمت رسانی کردند.

غلامرضا حاجیانی افزود: برای اجرای طرح امداد و نجات نوروز امسال ۲۳پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت با ۴۵۰ امدادگر در استان بوشهر مستقر شد.

وی ادامه داد: همچنین ۳۰۵ امدادگر نیز در قالب ۹۶ تیم عملیاتی در استان بوشهر ساماندهی شدند.

حاجیانی جمعیت هلال احمر را یک ارگان عام المنفعه عنوان کرد که در سطح جهان، کشور و استان تاکنون خدمات خوبی را ارائه می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر