شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۸۴۲
سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین بندر عامری گفت: صعود این تیم به لیگ دسته یک فوتبال کشور هنوز مسجل نشده و تا قطعیت پیدا نکردن این موضوع به تلاش و جنگندگی خود ادامه خواهیم داد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهدی کریمیان روز سه‌‎شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهم‎ترین مسئله در تیم شاهین این است که با اتحاد و انسجامی که ایجاد شده تمامی عوامل از روی سکو گرفته تا فردی که روی نیمکت است و بازی به وی نرسیده از موفقیت تیم خوشحال می‌شوند.

وی بیان کرد: این اتحاد و همدلی است که شاهین را با اختلاف در صدر گروه خود قرار داده است که باید با همین روحیه بازی به بازی پیش برویم و اتحاد کنونی را در زمین، تمرین و رقابت‎های پیش رو حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بندر عامری  ادامه داد: در نیم فصل هم چند بازیکن جدید جذب تیم شدند تا در صورت وجود بازیکن محروم یا مصدوم مشکلی در روند موفقیت تیم رخ ندهد.

وی در ارتباط با دیدار تیمش برابر عقاب تهران نیز اظهار کرد: نقطه عطف این دیدار حضور هواداران پس از گذشت دو سال بود که انگیزه بازیکنان را بیشتر کرده بود.

کریمیان از فوتبال بعنوان عنوان اقدامی فرهنگی و ابزار ایجاد نشاط اجتماعی یاد کرد و افزود: این مهم بخوبی در بازی شاهین و عقاب تهران با حضور اندک ولی پرشور هواداران محقق شد.

وی اظهار کرد: در این دیدار با وجود برتری سه بر صفر از عملکرد بازیکنانم رضایت نداشتم چراکه در دقایقی موارد تاکتیکی مدنظر کادر فنی را بخوبی اجرا نکردند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بندر عامری یادآور شد: تیم عقاب نیز از بازیکنان سرباز و با دوندگی بالا برخوردار بود و این وضعیت منجر شد تا بازیکنان شاهین عامری نتوانند یک سوم میانی بازی سازی کنند.

وی افزود: این بازی یک بازی جون‌دار و درگیر شونده بود ولی با این حال با پیروزی برابر حریف، وضعیت صعود شاهین تا حدودی محقق شده است، البته این به معنی تحقق صعود نیست و باید همچنان به تلاش خود ادامه بدهیم.

تیم شاهین بندر عامری اکنون با ۴۰ امتیاز در رده نخست گروه ب مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار دارد و در هفته آینده به مصاف فولاد نوین اهواز می‌رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر