چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۱۴۳
شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

فکرشهر: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال گذشته تعداد ۳ هزار و ۹۴۶ پرونده تخلف برای بنگاه‌های صنفی و صنعتی بوشهر تشکیل شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، رضا جمالی روز شنبه افزود: در یکسال گذشته بالغ بر ۸۳هزار بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات به منظور جلوگیری از تخلفات اقتصادی در سطح بازارهای استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این بازرسی‌ها در پایان منجر به تشکیل ۵۷ میلیارد تومان پرونده تخلف شد که برای طی مراحل قانونی به اداره کل تعزیزات حکومتی ارسال شده است.

جمالی افزود: به دنبال اقدامات نظارتی بر واحدهای صنفی و صنعتی استان بوشهر، پارسال ۲ هزار و ۵۳۲ فقره گشت مشترک با حضور کارشناسان صمت، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اداره غله انجام گرفت.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: در پایان این گشت‌های مشترک در بازه زمانی یکساله، یکهزار و فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان تشکیل شد.

جمالی اضافه کرد: سامانه پاسخگویی ۱۲۴ بصورت سیستمی آماده دریافت درخواست ها، شکایات مردمی در حوزه بازار برای بررسی و رسیدگی به حقوق مصرف کنندگان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر