جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ به مناسبت هفته سلامت؛
فکرشهر: حاجیونی افزود: کسانی که تهدید کننده سلامت مردم هستند باید بدانند که ما با تلاش همکاران و سایر ارگان های حمایت کننده در فرآیند سلامت، خواهیم توانست امنیت غذایی را ...
کد خبر: ۱۱۱۱۹
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶

فکرشهر: همایش ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره به مناسبت هفته سلامت برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، همایش ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره توسط شکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان به مناسبت هفته سلامت در برازجان برگزار شد.
\nارسلان زارع: فرماندار شهرستان دشتستان در این مراسم گفت: دولت تدبیر و امید در نظر دارد تا شعار امسال، مبنی بر ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره را عملی کند.

\n\n


\nوی ادامه داد: از این رو جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان، دانشگاه ها، سایر ادارات و .. را هماهنگ کرده ایم که بیش از پیش در صدد کار قرار گیرند.
\nزارع اضافه کرد: شاخص هایی که در بعد سلامت مورد ارزیابی قرار می گیرد در حال بهبود است و این مسئله با تلاش های افراد حاضر در این همایش به دست آمده است.

\n\n

فرماندار دشتستان خطاب به دست اندرکاران بهداشت و سلامت دشتستان گفت: بنا داریم در مسائل سخت افزاری، هم در شهرها و هم در روستاها شرایط بهتری را برای شما فراهم آوریم.
\nزارع در پایان اضافه کرد: امسال که به تدبیر رهبر معظم انقلاب سال دولت و ملت نام گذاری شده است، امیدواریم تا پایان سال شاهد بهبود در همه ی شاخص ها باشیم.

\n\n

دکتر علیرضا حاجیونی، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز ضمن خوشامدگویی گفت: از تمامی کارکنان شبکه، ارگان ها و دستگاه های اجرایی که سال گذشته در ارتقای برنامه های حوزه سلامت در شهرستان تلاش کردند تشکر می کنم.

\n\n


\nوی اضافه کرد: یکی از دغدغه های حوزه ی سلامت، امنیت غذایی است که این مهم تنها به عهده وزارت بهداشت و درمان نیست و باید همه ی دستگاه ها و ارگان هایی که در حوزه ی سلامت دخیل هستند در کنار ما باشند تا بتوانیم به اهداف خود که همان سلامت جامعه هست برسیم.

\n\n

حاجیونی افزود: از کارهای مهمی که در سال گذشته توسط شبکه بهداشت در زمینه امنیت غذایی در شهرستان دشتستان انجام شد، بحث تشدید نظارت ها بر مواد غدایی بود.
\nرییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ادامه داد: حذف جوهر قند و جوش شیرین که منجر به تعطیلی اصناف متخلف گردید از جمله اقدامات انجام شده بود و خرسندیم مراجعین ما چون این مسئله با سلامت در ارتباط بود از ما حمایت کردند.

\n\n

حاجیونی افزود: کسانی که تهدید کننده سلامت مردم هستند باید بدانند که ما با تلاش همکاران و سایر ارگان های حمایت کننده در فرآیند سلامت، خواهیم توانست امنیت غذایی را به شهرستان برگردانده و از آلودگی و آلاینده ها پاک کنیم.

\n\n

وی در پایان گفت: امیدواریم در پایان سال جاری بتوانیم در حوزه سلامت ادعا کنیم که به جایی رسیده ایم تا خانواده ها دغدغه ای در این باره نداشته باشند و در این امر اطلاع رسانی کامل را به مردم داشته باشیم.

\n\n

در ادامه مراسم خانم دکتر برازجانی، آقای دکتر مدرسی و حجت الاسلام عبدی پیرامون تغذیه و بیماری ها، محصولات کشاورزی ارگانیک و سلامت روان از دیدگاه قرآن مسائلی را بیان نمودند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر