پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون سیاسی استانداری بوشهر:
کد خبر: ۱۱۱۲۳۷
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: هیچ‌گونه تعدیل نیرویی در استان بوشهر پذیرفتنی نیست و ضمن تثبیت معیشت کارگران، باید فضای اشتغال در استان پایدار و امید آفرین باشد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد تقی ایرانی یکشنبه شب در اولین کمیسیون کارگری استان در سال ۱۴۰۱، ضمن تشکر از مساعی اعضای کمیسیون در سال گذشته و اظهار امیدواری به فراهم کردن آرامش روانی و ایجاد امنیت شغلی در محیط‌های کارگری در سال جدید، اظهار داشت: در دینی که پیامبر آن دست کارگر را می بوسد و کار و کارگر ارزشمند دانسته می‌شود، و سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گرفته و توجه به تولید ملی زمینه رشد کشور را فراهم می‌کند کارگر و مطالبات این قشر زحمتکش باید به موقع پاسخ داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه کارگران و خانواده‌های آنها نباید نگران معیشت و آینده شغلی خود باشند، گفت: هیچ‌گونه تعدیل نیرویی در استان بوشهر پذیرفته نیست و ضمن تثبیت معیشت کارگران، باید تلاش شود فضای اشتغال در استان پایدار و امید آفرین باشد.

وی گفت: کارگری که مولد و محور تولید و توسعه است باید امنیت روانی و شرایط معیشتی پایداری داشته باشد.

وی تاکید کرد: همه اعضای کمیسیون کارگری تلاش کنند تا وضعیت شرکت‌های استان و پرداخت‌های آنها در حوزه کارگری همواره مطلوب بوده و به بحران تبدیل نشود.

وی یادآور شد: کارفرما و پیمانکار متعهد در حمایت از کارگر است و در صورت کوتاهی پیمانکاران متخلف قطعاً از ابزار قانونی به موقع استفاده خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: انشاالله هفته کار و کارگر امسال کارگر و کارفرما در کنار هم با وحدت و همدلی و به شایستگی تکریم شوند و در تمام شهرستان‌ها کارگران نمونه تقدیر و تجلیل شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر