شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۲۵۶
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: بیش از دو هزار بسته غذایی معیشتی با همت سپاه پاسداران و بنیاد علوی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان توزیع می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی صبح دوشنبه در توزیع کمک‌های مومنانه که با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد علوی انجام شد اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری از سه سال پیش تا کنون کمک‌های مومنانه مساوات در سطح استان و به تبع آن در تنگستان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند و پشتیبانی از خانواده‌هایی که نیاز است به آنها کمک شود رزمایش کمک‌های مومنانه با حضور مردم، خیرین و دستگاه‌های اجرایی به متناوب در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: یکی از اقدامات خوب و مؤثری که به صورت سالانه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال برگزاری است رزمایش کمک‌های مومنانه است که امروز بیش از دو هزار بسته غذایی معیشتی با همت سپاه پاسداران و بنیاد علوی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان توزیع می‌شود.

وی افزود: از مردم خوب، مومنانه و خیر و نیکوکار در شهرستان تنگستان درخواست می‌شود در بحث کمک‌های مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان همکار و همراهی لازم داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر