جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۳۱۹
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: نماینده شیراز وزرقان با بیان اینکه مردم ما در موضوع بی‌حجابی و بد حجابی مشکل دارند نه مسافران خارجی و گردشگرانی که به ایران می آیند ، گفت: متاسفانه وضعیت حجاب برخی از خانواده های مسئولان مناسب نیست که این مهم سبب شده تا تأثیر مطلوبی بر مردم نداشته باشند.

 به گزارش فکرشهر به نقل از ایلنا، علیرضا پاک فطرت با بیان اینکه تا زمانی که به این دیدگاه نرسیم که گردشگری سبب اشتغالزایی و ورود ارز به کشور می شود نمی توان انتظار رونق در این صنعت را داشته باشیم، گفت:به نظرم گردشگران خارجی در ایران بیشتر از خودمان حجاب را رعایت می‌کنند.

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه گردشگرانی که به ایران می آیند از قوانین کشور تبعیت می کنند، تصریح کرد: در این بخش راهنمایان تور باید آموزش های لازم را در بخش قوانین کشور به گردشگران ارائه دهند.

پاک فطرت با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی باید تلاش خود را برای رعایت حجاب روی مردم کشور و شهر به کار گیرد و کارهای لازم را بر موضوعات فرهنگی مردم انجام دهد، بیان کرد: در حال حاضر شاهدیم که وضعیت حجاب در خیابان، ملا عام و .... مناسب نیست و این در حالی است که قانون مناسبی در بخش حجاب در کشور وجود ندارد و دولت باید برای خرید چادر به زنان سوبسید دهد و چادر مقاطع دبیرستانی را به صورت رایگان تامین کند.

نماینده شیراز و زرقان با بیان اینکه قطعا شورای فرهنگ عمومی باید قوانین اجرایی در بخش حجاب ارائه دهد و وضعیت حجاب را در تمام بخش ها مشخص کند، گفت: متاسفانه وضعیت حجاب بعضی از خانواده های مسئولان مناسب نیست که این مهم سبب شده تا تاثیر مطلوبی بر مردم نداشته باشند.

پاک فطرت با اشاره به اینکه ذکر این نکته ضروری است که برخی از مردان کشورهای همسایه با هدف بی بند و باری به ایران می آیند، ادامه داد: متاسفانه مشکلات اقتصادی یکی از دلایل مهم در این بخش است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر