شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۳۲۲
سه‌شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: مراسم افتتاح نمایشگاه ضیافت مهربانی در محله علی آباد شهر برازجان با حضور امام جمعه برازجان حجت الاسلام حسن مصلح، سرهنگ بناری فرمانده ناحیه مقاومت جوادالائمه (ع) شهرستان، شهردار و اعضاء شورای شهر، معاون مدیر کل بهزیستی استان در مشارکتهای مردمی و اشتغال، مسئول بازرسی اداره کل بهزیستی استان، مشاورفرماندار رییس و کارشناسان بهزیستی دشتستان، جمعی از مسئولین و مراکز خیریه و اهالی محله علی آبادافتتاح گردید.
به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بهزیستی شهرستان دشتستان، امام جمعه برازجان ضمن تقدیر از بهزیستی دشتستان، فرمانده سپاه جوادالائمه، دفتر حمایت از زندانیان و هئیت امناء مسجد و همکاری مردم محل و دیگر نهادها بیان نمودند: یکی از کارهای مثبت دستگاههای انقلابی همچون بهزیستی، سپاه و ستاد اجرای فرمان امام مسئله توانمندسازی و رفع آسیب های اجتماعی با همکاری دیگر سازمانها و نهادها می باشد. امام جمعه برازجان افزود: باید تلاش شود تا فعالیت هدفمند در محلات آسیب خیز ادامه داشته باشد.

 علیرضا هوشيار معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان بوشهر گفت: از آنجایی که یکی از رسالت های بسیار مهم سازمانه بهزیستی توانمندسازی گروههای هدف سازمان بویژه افراد ساکن در جوامع محلی کم برخوردار می باشد. بر این اساس تلاش می گردد طبق برنامه و استراتژی تهیه شده در این مناطق با کمک افراد محله و تسهیل گران با تجربه و با استفاده ازظرفیت های محله ای و منطقه ای بخشی از مشکلات و مسائل در این محلات را کاهش دهیم.
  سرهنگ بناری فرمانده سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان: حوزه بسیج سازندگی در راستای ایجاد اشتغال خصوصا در مناطق کم برخوردار و محروم مشغول به فعالیت می باشد. در سال جاری با تمام توان و ظرفیت از ایجاد اشتغال افراد نیازمند حمایت می نماییم.

 جعفر کمالی رییس بهزیستی شهرستان دشتستان: تشکر از حضور امام جمعه، فرمانده محترم سپاه جوادالائمه معاون مشارکت های مردمی و کارشناسان بهزیستی استان و شهرستان و دیگر مسئوولین حاضر درجلسه گفت: اجرای برنامه های تیم اجتماع محور محله علی آباد و اجرای طرح محله محور ۲۰۲۰ در این محله به منظور ایجاد فرصت توانمندی افراد خصوصا جامعه هدف بهزیستی می باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر