جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۳۸۹
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: مدیر عامل شرکت‌ شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر گفت: ۳۰ کارگاه در این شهرک ها برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان و فناور این استان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر، دراین جلسه که با حضور بهرامی مشاور امور فناوری و شرکت های دانش بنیان استاندار بوشهر ، مدیر عامل و معاون صنايع کوچک شرکت شهرک های صنعتی بوشهر برگزار شد مشاور استاندار از لزوم توجه بیشتر و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در توسعه و نوسازی صنایع با فناوری های روز دنیا در جهت افزایش بهره وری بنگاه‌های تولیدی سخن به میان آورد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک صنعتی نیز از انجام مطالعات امکان سنجی و معرفی شهرک صنعتی دلوار با اولویت زیست فناوری و آبزیان و همچنین برنامه ریزی جهت شروع خوشه محصولات گلخانه ای با تمرکز در شهرستان های دیر و دشتی خبر داد. 
سید حسین حسینی بیان داشت :  با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری و نام گذاری این سال به عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین ، شرکت شهرک های صنعتی جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان ساخت ۳۰ مجتمع کارگاهی در شهرکهای صنعتی کنگان، بوشهر، برازجان و بندرریگ جهت استقرار شرکت های دانش بنیان و فناور را در دستور کار خود قرار داده است. 
حسینی  در زمینه توسعه خوشه های صنعتی  بیان داشت: ۱۳ خوشه صنعتی در استان شناسایی و اولویت بندی شده اند و پروژه توسعه خوشه آبزی پروری بعنوان سومین خوشه اولویت دار استان بعد از خرما و فرآوری آبزیان آغاز گردیده است و به مدت سه سال برنامه های سالیانه ای جهت توسعه این محصول در استان در دست اجرا دارد. 
این مقام مسئول افزود : مطالعات امکان سنجی خوشه محصولات گلخانه ای توسط مشاور این طرح به پایان رسیده است و پروژه توسعه این خوشه پس از خوشه آبزی پروری  آغاز خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر