پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۵۸۴
جمعه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: به سرانجام رساندن بزرگراه اهرم - برازجان که از سال‌ها پیش شروع شده از مهمترین خواسته‌های مردم این شهرستان است که باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد لطفی  اظهار داشت: با توجه به حوادث ترافیکی و تصادف‌هایی که در ماه‌های گذشته در این مسیر صورت گرفته لازم است این طرح عمرانی با سرعت بیشتری اجرا شود.

وی بیان کرد: در خصوص قطعه اول این مسیر و ورودی اهرم در این طرح، با دقت نظر در مسایل فنی مسیر و همچنین آینده‌نگری برای توسعه شهر و حفظ آرامش شهروندان اهرمی در جوار این مسیر، یک بررسی و مطالعه مجدد صورت گیرد.

فرماندار تنگستان یادآورشد: تیم فنی طرح با یک نگاه فنی و بررسی مجدد، خواسته مردم و شورای آباد در خصوص ورودی این شهر را در نظر گرفته و با نگاهی آینده نگر، توسعه این شهر نیز در این طرح دیده شود.

لطفی تاکید کرد: با مالکان زمین‌های حریم راه در حوزه آباد و سمل جلسه‌ای برگزار شود تا با استفاده از ظرفیت شوراها، با مالکان در خصوص آزادسازی زمین‌ها توافق شود.

وی یادآور شد: ۱۱ کیلومتر از این طرح که زیرسازی آن  تا به امروز انجام شده، حداکثر تا دو ماه آینده آسفالت و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان  نیز گفت:  بزرگراه اهرم به برازجان حدود ۵۰ کیلومتر است که از روستای دمروبادان در بخش مرکزی تنگستان آغاز شده و به ورودی برازجان مرکز شهرستان دشتستان ختم می‌شود.

سید محمود دستغیبی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، آسفالت ۲۰ کیلومتر از این مسیر در مصوبات سفر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این طرحم تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۱۱ کیلومتر از این مسیر، مراحل فنی و زیرسازی آن به اتمام رسیده و آماده آسفالت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر