جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۵۹۱
جمعه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: امام جمعه عسلویه با تاکید بر لزوم استفاده از نیروهای بومی در پارس جنوبی گفت: وزیر نفت پاسخگوی مطالبات بحق مردم استان بوشهر باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه به پاره‌ای از خدمات دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: احیای بیش از دو هزار واحد تولیدی راکد از زبان مدیر عامل شهرک‌های صنعتی کشور و ایجاد بیش ۵۲۰ هزار فرصت شغلی جدید به نقل از سامانه اشتغال کشور کارهای زیر بنایی خوبی است که انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: هر چه کارهای بزرگی انجام شود به چشم بعضی‌ها نمی‌آید. دیگر مخارج دولت از بانک مرکزی مصرف نمی‌شود و باید به دولت فرصت بدهیم چند سال ویرانی خرابی و عقب ماندگی در طول شش ماه درست نمی‌شود.

امام جمعه عسلویه با مطرح کردن سوال مردم مطالبه گر استان بوشهر از شرکت‌های مستقر در استان و شهرستان عسلویه و نیز از وزیر نفت پرسید چرا از نیروهای استانی قابل ما در انتصاب رده‌های بالای شرکت‌ها استفاده نمی‌شود؟ مگر استان بوشهر نیروی انسانی کم دارد یا ندارد؟

وی خطاب به وزیر نفت بیان کرد: به این موضوع ورود کنید و به مردم استان بوشهر پاسخ مثبت دهید. اگر نگوییم به مردم استان بوشهر ظلم شده و جفا شده ولی بی مهری شده به مردم عسلویه جفا و بی مهری شده است. این مردم اصیل و نجیب حافظان خوبی برای این صنعت عظیم بوده‌اند.

امام جمعه عسلویه افزود: حرکتی که یک مسئول نسبت به یک خانم در بهبهان داشت حرکتی ناپسند و زشت بود و هم محکوم است و هم قابل تأمل. در گزینش‌ها دقت نمی‌شود و افراد در این سطح به عنوان مسئول قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: کسی که باید مدافع قانون باشد قانون شکنی می‌کند و گزینش باید زیر سوال برود. منصب می‌گیرند ولی لیاقت ندارند، ایمان ندارد، تقوا ندارد و شأن مدیریتی ندارد که فیلترها باید خیلی دقیق‌تر باشد.

وی با تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) گفت: شخصیت بی نظیر و کم نظیر امیرالمومنین مورد توجه عام و خاص بوده است. او انسانی والا است که جامع الاطراف بود. شخصیت بزرگی که پیامبر اکرم (ص) از ابعاد وجودی او نکات ژرفی بیان داشتند و دوست و دشمن به برجستگی‌های شخصیت آن حضرت اعتراف و اقرار دارند.

هاشمی‌نژاد افزود: سرسخت‌ترین دشمنان آن حضرت ارزش‌های انسانی و الهی او را انکار نکرده‌اند. همه به فضل و برتری او شهادت داده‌اند. معاویه می‌گفت اگر در جنگ از علی شکست بخورم باکی نیست و اگر از او بخواهم آنقدر کریم و بخشنده است که مرا ببخشد.

وی تاکید کرد: ما از سخن گفتن و شناخت حضرت علی عاجز هستیم. پیامبر (ص) به حضرت علی فرمود خداوند نشناخت مگر من و تو و تو را کسی نشناخت جز خدا و من. رسول خدا باید بگوید علی کیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر