جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۵۹۷
جمعه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفراستانی مهرماه پارسال رئیس جمهوری وارد این شهرستان شده که فضا و زمینه کار را فراهم کرده است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری تنگستان، احمد لطفی در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان افزود: برخی ها ادعا می کنند بودجه و اعتبار لازم به شهرستان نرسیده اما آمارها نشان می دهد اعتبار قابل توجهی در همین مدت محدود وارد این شهرستان شده است.

 وی بیان کرد: پروژه‌هایی که اعتبارات و منابع مالی آن تخصیص داده شده، هر چه سریع‌تر و با هماهنگی با فرمانداری و دستگاه اجرایی استان آغاز شود.

 فرماندار تنگستان بیان کرد: طرح نهضت جهش تولید مسکن در این شهرستان به صورت جد پی گیری می شود و باید موانع موجود بر سر راه این پروژه مهم برداشته شود.

وی ادامه داد: زمینه استفاده از وام ۲۰۰ میلیون تومانی مقام‌سازی مسکن برای استفاده مردم فراهم شده است.

لطفی افزود : موضوع واشماری نخیلات اهرم باید سریع‌تر انجام شود تا عدالت در توزیع آب اتفاق بیفتد و از فروش آب از سوی عده‌ای جلوگیری شود.

فرماندار تنگستان گفت: در حوزه آب، یک سری اقداماتی برای درازمدت لازم است اما در حال حاضر باید با شروع فصل گرما اقدامات کوتاه‌مدت و آنی برای برطرف کردن مشکل تامین آب مورد نیاز مردم انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر