سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۶۰۱
جمعه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آموزشی و ورزشی در اختیار مدارس شهرستان‌های دشتی و تنگستان قرار می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، غلامحسین کرمی افزود: با هماهنگی و رایزنی‌های انجام شده از این میزان اعتبار سه میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آموزشی و یک میلیارد تومان برای خرید تجهیزات ورزشی در اختیار مدارس شهرستان‌های دشتی و تنگستان قرار می‌گیرد.

وی در آیین کلنگ زنی سالن سرپوشیده دبیرستان دخترانه اشراق خورموج و در آغاز طرح شهید سلیمانی با بیان اینکه بیشترین مدارس تخریبی استان در شهرستان‌های تنگستان و دشتی قرار دارد، اظهار داشت: باید با تغییر نگاه به این ۲ شهرستان و انجام یک کار اساسی و اصولی مدارس تخریبی این حوزه انتخابی ساماندهی و بهسازی شوند.

کرمی افزود: برای تکمیل احداث مدارس روستا‌های درازی، چارک، گورک، بنه گز و و محمود احمدی اعتبارات تکمیلی اختصاص می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: در اسفندماه سال گذشته، تفاهم‌نامه طرح نهضت ایجاد فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای با عنوان طرح شهید سلیمانی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان برای احداث هشت سالن ورزشی سرپوشیده و ۳۶ زمین چمن مصنوعی با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد.

علی موحدی افزود: بر اساس برش استانی برای هر حوزه انتخابیه ۲ سالن ورزشی سر پوشیده و برای هر شهرستان و منطقه ۲ زمین چمن مصنوعی اختصاص یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر