جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: خبرسازی برخی از سایت های خبری مبنی بر درگیری محافظان رییس جمهوری با دانشجویان، ضرب و شتم و یا دستگیری آنان کذب محض است.\n\nبه گزارش فکرشهر، یک مقام مسوول در روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری ضمن اعلام این مطلب با اشاره به استقبال کم نظیر مردم آگاه و شریف استان فارس و شهر شیراز از رییس جمهوری و هیات همراه در شانزدهمین سفر استانی، افزود: حضور گرم مردم فارس نمادی روشن از هوشمندی، همچنین همدلی و همراهی مردم سلحشور این خطه با خدمتگزاران خود در قوه مجریه است.
کد خبر: ۱۱۱۸۷
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: خبرسازی برخی از سایت های خبری مبنی بر درگیری محافظان رییس جمهوری با دانشجویان، ضرب و شتم و یا دستگیری آنان کذب محض است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، یک مقام مسوول در روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری ضمن اعلام این مطلب با اشاره به استقبال کم نظیر مردم آگاه و شریف استان فارس و شهر شیراز از رییس جمهوری و هیات همراه در شانزدهمین سفر استانی، افزود: حضور گرم مردم فارس نمادی روشن از هوشمندی، همچنین همدلی و همراهی مردم سلحشور این خطه با خدمتگزاران خود در قوه مجریه است.

\n\n

وی ادامه داد: چند نفر در میان انبوه مردم استقبال کننده شعارهایی سردادند و میان خود آنان و برخی حاضران نیز مشاجراتی در گرفت، اما مداخله و درگیری تیم حفاظت رییس جمهوری کذب محض است.

\n\n

وی تاکید کرد: هیچ کسی و از جمله دانشجویان عزیز دستگیر نشده و یا مورد ضرب و شتم قرار نگرفته اند.

\n\n

این مقام مسوول در روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری اینگونه خبر سازی ها را در امتداد حرکت افراد معدودی دانست که بر خلاف توصیه های رهبر معظم انقلاب و نیز در مسیری مغایر با فرهنگ این خطه از میهن اسلامی حرکت کرده و می کنند.

\n\n

 

\n\n

منبع: ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر