پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۸۷۳
سه‌شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۳

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:در آینده نزدیک شهرستان های دشتی و تنگستان از خدمات درمانی تامین اجتماعی بهره مند خواهند شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در دیدار با غلامحسین کرمی نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات درمانی در تمامی نقاط استان، در آینده نزدیک شهرستان های دشتی و تنگستان از خدمات درمانی تامین اجتماعی بهره مند خواهند شد.
دکتر اسماعیلی گفت: مراحل ساخت درمانگاه تامین اجتماعی خورموج به اتمام رسیده و با تجهیز امکانات و جذب نیروی انسانی مورد نیاز به زودی  افتتاح می‌شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر افزود: روند احداث درمانگاه تامین اجتماعی دلوار پیشرفت خوبی داشته و تلاش خواهیم کرد هر چه زودتر این مرکز درمانی به مرحله بهره برداری و خدمت رسانی برسد.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در خصوص ساخت مرکز درمانی در شهر اهرم نیز گفت: با اخذ مجوزهای لازم جهت احداث مرکز درمانی در شهر اهرم مقدمات طراحی نقشه در دستور کار قرار گرفته و به زودی مراحل شناسایی پیمانکار و ساخت آن آغاز می گردد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر