پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۹۴۲
چهارشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، آبزی‌پروری در روستاهای شهرستان گناوه توسعه می‌یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم جمیری سه شنبه شب در آئین افطاری وحدت و مقاومت در جزیره شمالی بندر ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: وحدت بین مسلمانان یکی از مهمترین موضوعات است که در صدر برنامه‌ها و اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی با تدبیر امام راحل (ره) قرار دارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی به اهداف عالی خود با وحدت بین مسلمانان شیعه و اهل سنت ممکن می‌شود و در حالی که تا پیش از انقلاب این مهم برای دلسوزان عرصه دین و دین مداران و حامیان ارزش‌های دینی یک آرزو بود، به فضل الهی در نظام اسلامی محقق شده است.

وی بیان کرد: وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی امروز یک حقیقت انکارناپذیر است که دشمنان کینه توز اسلام را که نمی‌توانند پیشرفت اسلام را ببینند نگران کرده است و همه توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که علیه اسلام و نظام مقدس اسلامی طراحی می‌شود نشانه موفقیت مسلمانان با تحقق وحدت برای رسیدن به اهداف خود است.

وی گفت: امروز مسلمانان نه تنها در ایران بلکه در اقصی نقاط جهان با وحدت و تاسی از امام راحل (ره) و توجه و عمل به منویات مقام معظم رهبری دشمنان را به زانو در می‌آورند.

وی یادآور شد: دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی از سر قدرت و توان آنها نیست بلکه نشان از ضعف و ناتوانی آنها در برابر توان امت اسلامی است که با وحدت خود استکبار جهانی را دچار چالش کرده‌اند.

وی بیان کرد: روز قدس نماد وحدت بین مسلمانان است و تدبیر امام راحل (ره) در وحدت بخشیدن به امت اسلامی با تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس در دفاع از امت فلسطین عالم را به حیرت و تحیر واداشت.

وی تصریح کرد: مردم فلسطین سالیان طولانی استقامت و صبر کردند، صبر، جان سپردند و مصیبت‌ها را تحمل کردند و در راه پاسداری از مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمین مقاومت کردند و این موضوع به عنوان یکی از موارد وحدت بخش است که وسیله‌ای برای وحدت بین امت اسلامی است.

جمیری ادامه داد: امروز ملت اسلامی و مردم مظلوم و مقاوم فلسطین در دفاع از قدس شریف از هیچ کوشش و فداکاری دریغ نمی‌کنند و امت فلسطین در اوج مقاومت و تحمل سختی‌ها به سر می‌برند و این رژیم صهیونیستی است که در مقابل آنها عاجز و ناتوان است.

آبزی‌پروری در روستاهای شهرستان گناوه توسعه می‌یابد

وی گفت: به حول و قوه الهی روزی این رژیم نابود و قدس شریف آزاد و امت اسلامی سرافراز نتیجه مقاومت خود خواهد بود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر چه کشورهایی در منطقه به آرمان‌های فلسطین خیانت می‌کنند و به دنبال آن هستند که فضایی ایجاد کرده تا این مقاومت را بشکنند و نگذارند که مردم مسلمان با مقاومت استکبار جهانی را به زانو در آورند اما آنها هرگز نخواهند توانست این مقاومت جانانه مردم فلسطین را بشکنند و با تدابیر اربابان استعمارگر غربی بر این مقاومت‌ها موفق شوند و بر مقاومت مردم فلسطین و حمایت همه جانبه امت اسلامی فائق بیایند.

جمیری اضافه کرد: ما هم باید در میدان مبارزه جهانی با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها در میدان باشیم و به وظایف خود عمل کرده تا در این سرافرازی امت اسلامی و در نتایج آنکه به حول و قوه الهی دیر نخواهد بود سهیم و شریک باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی پیرامون مشکلات مطرح شده توسط دهیار روستای جزیره شمالی گفت: دغدغه احداث اسکله در جزیره شمالی امری لازم و ضروری و تقاضای مردم در این زمینه خواسته به حقی است که با پیش بینی‌های صورت گرفته اگر اعتبارات عملی و اجرایی شود یکی از اولویت‌ها در شهرستان گناوه در زمینه تخصیص اعتبارات برای پروژه‌ها، اسکله این روستا خواهد بود که بتوان آن را به نقطه قابل قبولی برای استفاده مردم رساند.

وی افزود: در حوزه اشتغال روستایی نیز در جلسه‌ای با استاندار بوشهر داشتیم، یکی از شرکت‌های قرارگاه خاتم الانبیا زیرساخت‌هایی که در زمینه پرورش ماهی بین روستای رود شور و جزیره در آینده خواهد داشت که با نگاه همه مسئولان استان مبنی بر اینکه اگر سرمایه گذاری صورت می‌گیرد سهم اساسی برای روستاها و جامعه پیرامونی آنها در نظر گرفته شود زمینه‌ای برای سهیم شدن مردم از فواید این امر فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر