جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: گروگانگیری چند ساعته یک تبعه افغانستان در تهران، بدون هرگونه خسارت جانی و مالی خاتمه یافت؛ گروگانگیران در ازای آزادی گروگان، خواستار پرداخت یک میلیارد ریال پول نقد بودند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ امید بهمنیاری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به گروگانگیری یکی از اتباع کشور افغانستان در پایتخت اظهار داشت: ساعت 12 نیمه شب، ماموران پلیس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، در جریان یک گروگانگیری در منطقه  واقع در خانی آباد، قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۱۹۵
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۹

فکرشهر: گروگانگیری چند ساعته یک تبعه افغانستان در تهران، بدون هرگونه خسارت جانی و مالی خاتمه یافت؛ گروگانگیران در ازای آزادی گروگان، خواستار پرداخت یک میلیارد ریال پول نقد بودند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ امید بهمنیاری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به گروگانگیری یکی از اتباع کشور افغانستان در پایتخت اظهار داشت: ساعت 12 نیمه شب، ماموران پلیس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، در جریان یک گروگانگیری در منطقه  واقع در خانی آباد، قرار گرفتند.

\n\n

رئیس کلانتری 152 خانی‌آباد ادامه داد: پس از این گزارش، ماموران پلیس به سرعت به منطقه مورد نظر اعزام شدند و در تحقیقات اولیه متوجه شدند که ساعت 9 صبح، یکی از اتباع کشور افغانستان به نام «محمد»، توسط 5 تن از دیگر اتباع این کشور، درست در مقابل اداره اتباع خارجه، ربوده شده و گروگانگیران، وی را به زور سوار اتومبیل کرده و به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند.

\n\n

وی با بیان اینکه گروگانگیران در قبال آزادی محمد، خواستار پرداخت مبلغی معادل یک میلیارد ریال شده بودند، افزود: ماموران پلیس در بازجویی‌های اولیه، موفق به کشف محل نگهداری محمد در یکی از کارگاه‌های نجاری در محدوده شهرک بستان شدند و به سرعت عملیات رهایی وی را آغاز کردند.

\n\n

بهمنیاری با اشاره به اینکه محل اختفای محمد و گروگانگیران به هیچ وجه قابل نفوذ نبود، گفت: ماموران پلیس با محاصره کارگاه نجاری، توانستند یک خط ارتباطی با گروگانگیران برقرار کنند و با استفاده از شگردهای خاص، موفق شدند در طول یک مذاکره یک ساعته، در خصوص آزادی این گروگان، با گروگانگیران به توافق برسند.

\n\n

رئیس کلانتری 152 خانی‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال محاصره محل، توسط پلیس و انجام مذاکرات تلفنی با گروگانگیران، ماموران پلیس موفق شدند محمد را آزاد و 5 گروگانگیر را بدون هرگونه خسارت جانی و مالی دستگیر کنند.

\n\n

در تحقیقات انجام شده و بازجویی‌های به عمل آمده از گروگانگیران، انگیزه این گروگانگیری، اختلافات مالی میان گروگانگیران و یکی از اقوام فرد گروگان بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر