پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۹۶۴
چهارشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۵

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: انتظار می‌رود که فعالیت‌های قرآنی در تنگستان بعد از ماه رمضان هم ادامه یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از بانوان فعال قرآنی روستای گورک دژگاه در بخش دلوار شهرستان تنگستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در ماه پر خیر و برکت رمضان، ابراز امیدواری کرد که از ادامه این ماه و برکات آن نیز مستفیض شویم.

وی با تقدیر صمیمانه از کار خوب و معنوی و فرهنگی بانوان روستای گورک دژگاه در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، بیان کرد: لازم هست که در حوزه قرآنی از دریای عظیم علمی قرآن در کل سطح شهرستان استفاده شود.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه با استفاده از قرآن می‌توان فرهنگ جامعه را ارتقا داد، اضافه کرد: قرآن در همه ابعاد زندگی به انسان کمک کرده و نقشه راه زندگی است؛ باید از این ظرفیت و فرصت برای توسعه فعالیت‌های اجتماعی بهره برد.

وی خطاب به بانوان قاری گفت: علاوه بر ماه مبارک رمضان، درخواست می‌کنم این کار ارزشمندتان به طور مستمر و به صورت جاری در طول سال انجام شود.

لطفی ضمن تاکید بر این نکته که برای پرورش دانش‌آموزان نخبه باید از همین قرآن شروع کرد، تصریح کرد: با توجه به فرهنگ غنی قرآنی در تنگستان، قصد داریم با شناسایی آن دسته از روستاهایی که فاقد خانه‌های قرآنی هستند، برای احداث و یا ایجاد این مکان‌ها برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر