پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۰۳۹
پنجشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۸

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: انتظار می رود که امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی در تنگستان تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی ظهر پنجشنبه در نشست تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی خط مقدم رفاه عمومی است.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دارد این است که در کنار راهبردهای ارزش‌های اسلامی رأفت اسلامی دارد.

فرماندار تنگستان افزود: نیروی انتظامی در بخش‌های متفاوت نگاهش مدد کاری اجتماعی، روان شناسی اسلامی بر مبنای اصول مبانی اسلام است.

وی یاد آور شد: امروز آرامشی در تنگستان بر اساس آمار و گزارشات وجود دارد و یکی از شهرستان‌های خوب به لحاظ شاخص‌های امنیتی از شهرستان‌های امن استان به شمار می‌آید.

لطفی خاطرنشان کرد: بر اساس تحلیل‌هایی که وجود دارد تنگستان از لحاظ جرایم خشن آمار و شاخص خیلی خوب دارد ولی در حوزه جرایم کوچک‌تر و خرد شهرستان به خاطر جغرافیایی که دارد و همجواری با چند شهرستان استان نیاز است از لحاظ زیر ساختی و ساختار انسانی و سخت افزاری در حوزه انتظامی تقویت شود.

فرماندار تنگستان بیان کرد: در حوزه بخش ساحلی دلوار به خاطر قرابتی که با مرکز استان دارد بخش گورکات جمعیت مختلطی با روش و فرهنگ‌های متفاوت شهری و روستایی در آن منطقه حضور دارند ۵۰ درصد جرایم خرد متعلق به این حوزه است و باید کلانتری در بخش گورکات از لحاظ نیروی انسانی و سخت افزاری تقویت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر