پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۰۴۳
پنجشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در این شرایط حساس که دشمن در تلاش برای ایجاد یاس و نامیدی در جامعه است خط انقلاب امید آفرینی است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: سیاست اصلی دشمنان داخلی و خارجی و عوامل ضد انقلاب با تکیه بر رسانه و فضای مجازی  ناامید کردن مردم از  نظام و دولت‌های اسلامی است.

وی بیان کرد: دشمن امروز اصل "نمی‌شود" را می‌خواهد به مردم القا و ثابت کند که ۴۳ سال پای این انقلاب و نظام ایستادید اما این نظام نه تنها مشکلات شما را حل نکرد بلکه سفره شما را کوچک‌تر کرد.

محمدی زاده گفت: یکی از گام‌های مهم و موثر در بحث امید آفرینی اطلاع رسانی مدیران دستگاه‌های اجرایی از خدمات نظام است در همین ارتباط خدمتگزاران نظام باید

عملکرد و برنامه های خود را از طریق فضای مجازی و رسانه ها اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به خشکسالی ها گفت: مدیران مسئول باید تلاش‌های صورت گرفته در استان برای کاهش تبعات شرایط خشکسالی و به کمترین میزان رساندن مشکلات تامین آب و برق را به مردم اطلاع رسانی کنند.

استاندار بوشهر افزود: در راستای پیشگیری و کاهش خاموشی ها در تابستان امسال شرکت توزیع نیروی برق این استان ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کرد.

محمدی زاده اظهارداشت: یکی از ملاک های ارزیابی عملکرد مدیران رضایت جامعه است که به برای تحقق این مهم مدیران بلید همه ظرفیت های سازمانی را به خدمت گیرند.

دستگاه‌های اجرایی با دادن کار به شرکت‌های دانش بنیان از آنها حمایت کنند

استاندار بوشهر گفت: در راستای تحقق شعار سال دستگاه‌های دولتی با واگذار کردن کار به شرکت‌های دانش بنیان در مرکز استان و شهرستانها  از این شرکتها حمایت کنند.

محمدی زاده افزود: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان دستور رهبر معظم انقلاب، سیاست دولت و در واقع نیاز امروز کشور و جامعه است پس واگذاری پروژه ها به شرکتهای دانش بنیان در دستور کار دستگاههای اجرایی قرار گیرد و پارک علم و فناوری این مساله را پی گیری و گزارش دهد.

وی در خصوص راه اندازی قرارگاه عفاف و حجاب  در استان بوشهر یادآورشد: راه اندازی این قرارگاه ضروری و دستگاه‌های اجرایی باید این موضوع را جدی بگیرند.

محمدی زاده با بیان اینکه مردم به دستگاههای دولتی نگاه می کنند گفت: نباید دردستگاههای دولتی حجاب ضعیف باشد هرچند با بررسی صورت گرفته این مساله به خوبی رعایت می شود اما باید بهتر و برتر باشد و  به نحوی عمل کرد که زنان باید به چادر اعتقاد قلبی پیدا کنند.

استاندار بوشهر همچنین خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: از رفتار کارکنان خود در مقابل ارباب رجوع مراقبت کنید و نباید در دولت انقلابی ارتشاء، اختلاس و سوء استفاده داشته باشیم افرادی که مضنون به این بحث باشند آنها را تحمل نکنید و باید جابه جا شوند و محیط اداری را محیطی سالم برای خدمتگزاری کنید.

وی ادامه داد: رفتار خوب کارکنان با مردم و پاسخگویی آنان یکی از عوامل ارزیابی مدیران است.

محمدی زاده همچنین بر ضرورت معرفی مدیران شهرستانی با نظر فرمانداران از میان بچه های انقلابی و خوش فکر از سوی مدیران کل دستگاههای اجرایی و برضرورت استفاده از توان بانوان توانمند نیز تاکید کرد.

وی در خصوص برنامه ۱۴۰۱ گفت: دستگاههای اجرایی باید برنامه ۱۴۰۱ خود را با مدیریت سازمان برنامه و بودجه، معاونان عمرانی و اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع انسانی تا پایان اردیبهشت ماه  آماده کنند و مشخص باشد چه کاری قرار است در بخشهای مختلف انجام گیرد.

وی ادامه داد: همچنین به این برنامه برش شهرستانی نیز بدهند چرا که عدالت باید در توزیع منابع رعایت شود.

محمدی زاده برضرورت برگزاری جلسه هایی از سوی فرمانداران با شهرداران و شوراهای شهربرای قطعی کردن برنامه تاکید کرد و گفت: اجازه نمی دهیم هر شهرداری هر کاری انجام و هر شورای شهری هر  تصمیمی بگیرد.

وی یادآورشد: فرمانداران باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که در کنار کارهای جاری یک کار اساسی،زیربنایی و ماندگار که در موضوع  گردشگری هم تاثیر داشته باشد انجام شود و تنها به انجام کارهای کوچک بسنده نشود.

استاندار بوشهر در خصوص اهمیت پرداختن به امر جمعیت اظهار کرد: کارهایی که باید در خصوص جمعیت انجام می دادیم انجام نشده و امروز باید این موضوع جدی گرفته شود.

روز قدس گرامی داشته شود

وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک به نام روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: رژیم اشغالگر قدس  تکه تکه هایی ازسرزمینهای منطقه شامل لبنان، بلندیهای جولان، کرانه باختری رود اردن ،بخشی از صحرای سینا در مصر، را به اشغال خود درآورده اند.

محمدی زاده افزود: رژیم صهیونیستی تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با کمک غربی ها و آمریکایی ها به طور مداوم راهبرد بحر تا نهر را پی گیری می کرد و با هر عملیاتی تکه ای از سرزمین اسلامی را به اشغال خود در می آورد و موفق بود.

وی اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی پیروز نمی شد و این روند ادامه پیدا می کرد شاید امروز که ۴۳ سال از انقلاب اسلامی می گذرد احتمال قوی به یقین این راهبرد محقق می‌شد و همه زمینه ها و بسترهای تحقق این راهبرد از سوی غرب و آمریکا برای اسرائیل فراهم کرده بودند.

محمدی زاده یادآورشد:پیروزی انقلاب اسلامی تمام این معادله ها را بر هم زد و باعث شده که این دشمن امروز درخانه متوقف شود به نحوی که در جنگ نخست تنها ۳۳ روز در مقابل حزب الله ایستاد، در مقابل جنبش حماس تنها ۲۲ روز و در جنگ سوم تنها ۹ روز مقاومت کرد و حماس توانست خواسته های خود را به این رژیم کودک کش تحمیل کند.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با هدایتهای رهبر معظم انقلاب به گونه ای عمل کرده که رژیم صهیونیستی احساس می کند در زندان قرار دارد و برای ماندگاری خود دست و پا می زند.

استاندار بوشهر با گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه ظرفیتهایی در مقابل آمریکایی ها ایجاد کرد که آنها نتوانند علیه انقلاب اسلامی تعرض جدی انجام دهند و بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا را منهدم کرد.

وی تاکید کرد: در روز جهانی قدس همه آحاد ملت باید در صحنه حضور داشته باشند چرا که فروپاشی اسرائیل شروع شده و قابل رویت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر