جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۰۸۵
جمعه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا فردا شنبه برای برخی نقاط این استان و همچنین روی دریا احتمال بارش رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، پیام مساعدی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز تا اوایل روز شنبه با عبور امواج ناپایدار از تراز میانی جو، علاوه بر افزایش پوشش ابر، در برخی از نقاط استان و همچنین بر روی دریا، طی ساعت‌هایی وقوع ناپایداری‌های موقت جوی بصورت رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش تند باد لحظه‌ای دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت با وزش باد، در مناطق مستعد وقوع گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط گرد و غبار و طی ساعت‌هایی با وزش باد، گاهی گرد و خاک و در برخی نقاط رگبار پراکنده باران و رعد و برق خواهد بود.

وی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور  غالب شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت، امروز طی ساعت‌هایی ۱۶ تا ۴۴ و در هنگام وزش تندباد بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

مساعدی عنوان کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل خلیج فارس ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز طی ساعت‌هایی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۰۰ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۱۳، جزر دوم ساعت ۱۵:۰۵ و مد دوم ساعت ۲۰:۳۸ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر