جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از بازدید میدانی از 100 خانه و مرکز بهداشتی دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، علیرضا حاجیونی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته‌ها و بازدیدهای ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: توجه به سلامتی و بهداشت در جامعه امری لازم و ضروری است و در این مسیر باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.\n\nوی افزود: کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های بهداشتی و افزایش امکانات و تجهیزات خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی در سراسر شهرستان مورد تاکید است و به فضل خدا امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۱۱۲۱۴
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۸

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از بازدید میدانی از 100 خانه و مرکز بهداشتی دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علیرضا حاجیونی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته‌ها و بازدیدهای ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: توجه به سلامتی و بهداشت در جامعه امری لازم و ضروری است و در این مسیر باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

\n\n

وی افزود: کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های بهداشتی و افزایش امکانات و تجهیزات خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی در سراسر شهرستان مورد تاکید است و به فضل خدا امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از بازدید میدانی از 100 خانه و مرکز بهداشتی دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این بازدیدها به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت خانه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی در این شهرستان انجام می‌شود.

\n\n

معاون بهداشتی شبکه بهداشت دشتستان نیز اظهار داشت: بازدیدهای ستادی توسط واحد هماهنگی و گسترش شبکه برنامه‌ریزی شده که طی یک برنامه فشرده و هماهنگ توسط 5 گروه ستادی در کمتر از 6 ماه انجام می‌شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، مصیب برهان افزود: پسخوراند این بازدیدها در یک جلسه که در شهریورماه برگزار می‌شود با حضور سرپرستان مراکز بهداشتی و درمان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

\n\n

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بیان کرد: با این برنامه‌ریزی منسجمی که برای برگزاری جلسات و بازدیدها گذاشته‌ایم، انتظار داریم تمامی مراکز و خانه‌های بهداشت توسط این 5 گروه ستادی بازدید و مورد ارزیابی قرار گیرند.

\n\n

برهان افزود: نواقص و نقاط قوت هر مرکز و خانه بهداشت شناخته می‌شود تا بتوانیم بر اساس آن نیازسنجی کرده و جلسات آموزشی و توجیهی را برای پرسنل بهداشتی برگزار کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر